תוכן שיווקי

ABBYY FineReader 11 OCR – הדור החדש לעבודה עם מסמכים

כלים אינטואיטיביים לסריקת מסמכים, המרה בקלות של מסמכים סרוקים, קבצי PDF וקבצי תמונה, לפורמטים אלקטרוניים ברי עריכה וחיפוש

05/12/2011 13:53

ABBYY, ספקית מובילה של טכנולוגיות לזיהוי ופענוח מסמכים, קליטת נתונים ובלשנות, הכריזה על ABBYY FineReader 11 – פתרון OCR (זיהוי תווים אופטי) חכם לפענוח והמרה יעילה של מסמכים. FineReader 11 מאפשר לעסקים ולמשתמשים פרטיים לשדרג את התפוקה ע"י שיפור משמעותי בביצועי הזיהוי בתוכנה, כולל מצב "עיבוד שחור-לבן" חדש, המאיץ מהירות סריקת מסמכים בעד 45%. FineReader משפר את היכולת לשחזר את הפורמט המקורי של מסמכים מרובי דפים, וגם תומך ביצירה של ספרים אלקטרוניים (E-BOOK) בפורמטים הנפוצים ביותר. בנוסף, המוצר מרחיב את תמיכתו ל-189 שפות, כולל כמובן תמיכה נרחבת בעברית.

"ABBYY FineReader עוזר לאנשים לעשות יותר, בפחות זמן ומאמץ – בין אם  בעיבוד שוטף של מסמכים משרדיים, או במשימות אד הוק", אומר חיים רון, מנכ"ל מאגרי תוכנה – הנציגים והמפיצים הבלעדיים של ABBYY בישראל. "תוכנת FineReader הפכה עבור ארגונים, עסקים ואנשים רבים לחלק אינטגרלי מהתהליכים העסקיים השוטפים שלהם. עם השיפורים האחרונים, התוכנה שולטת עתה בקלות במשימות שנחשבו למסובכות ביותר וגזלו זמן".

תוכנת ABBYY FineReader מספקת כלים אינטואיטיביים לסריקת מסמכים, וממירה בקלות מסמכים סרוקים, קבצי PDF וקבצי תמונה, לפורמטים אלקטרוניים ברי עריכה וחיפוש. זיהוי הטקסט של FineReader חוסך זמן הקלדה ידנית עם דיוק מירבי בהמרת כמעט כל סוג של מסמך מודפס, כולל ספרים, כתבות מגזין עם עיצוב מורכב, טבלאות, גיליונות אלקטרוניים ואפילו פקסים. הגרסה החדשה של ABBYY FineReader  מספקת מערך רב עוצמה של תכונות וכלים שנועדו לפשט, להאיץ ולשפר עבודה יומיומית עם מסמכים ותמונות.

FineReader 11 זמין בשתי מהדורות: Professional ו-Corporate, שנועדו לענות לצרכים של קבוצות משתמשים ודרישות תפוקה שונות. ההפצה דרך חברת מאגרי תוכנה, הנציגה הבלעדית של ABBYY בישראל, בקנייה מקוונת דרך האתר abbyy.co.il,  או דרך שותפים עסקיים של ABBYY ומאגרי תוכנה. למידע על המוצר או להורדת גרסת ניסיון חופשית של היישום, בקרו באתר abbyy.co.il.

ABBYY הנה ספקית מובילה של טכנולוגיית זיהוי מסמכים אופטי, קליטת נתונים ובלשנות. מוצריה כוללים את סדרת יישומי ABBYY FineReader לזיהוי תווים אופטי (OCR); סדרת ABBYY FlexiCapture של פתרונות לכידת נתונים; תוכנת המילון ABBYY Lingvo וכלי פיתוח בתחום למפתחי תוכנה. מוצרי ABBYY מהווים מוצר מפתח בפרויקטים רחבי היקף בעולם. בישראל התוכנה בשימוש בארכיונים של העיתונים: ידיעות אחרונות, מעריב וגלובס. חברת יפעת קטעי עיתונות משתמשת במוצר לסריקת אלפי דפי עיתונות מדי יום ביומו. ארכיון הכנסת, פרויקט בתי המשפט ועוד. חברות הרוכשות רישוי לטכנולוגיות ABBYY כוללות את Canon, EMC/Captiva, HP, Microsoft , Samsung Electronics ורבות נוספות. יישומי ה-OCR של ABBYY מסופקים עם ציוד של היצרנים המובילים בעולם, כמו Epson, Fujitsu, Fuji Xerox, Panasonic, Toshiba, Xerox ונוספים. מטה חברת ABBYY ממוקם במוסקבה, רוסיה, עם משרדים בגרמניה, בריטניה, ארה"ב, קנדה, אוקראינה, קפריסין, אוסטרליה, יפן וטאיוון.

למידע נוסף בקרוב באתר ABBYY

אירועים קרובים