תוכן שיווקי

רד-האט מרחיבה פעילות בתחום הענן ההיברידי

23/11/2017 15:36
אשש בדאני, סגן נשיא לפלטפורמות ענן ברד-האט. צילום: יח"צ

רד-האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, השיקה את Red Hat OpenShift Container Platform 3.7, הגרסה העדכנית של פלטפורמת יישומי קונטיינר Kubernetes של רד-האט ברמה ארגונית.

כאשר מורכבות ואי-תאימות בין עננים גוברים, Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 מסייעת לארגוני IT לבנות ולנהל יישומים המשתמשים בשירותים החל מהדטה סנטר עד הענן הציבורי.

המהדורה החדשה של פלטפורמת Kubernetes המקיפה ביותר בתעשייה, עוזרת לבנות ולפתח יישומים מודרניים על ידי שילוב יחד של שירותים  מהענן הציבורי ושירותים ומשאבים מהדטה סנטר הפרטי, ביישומים מבוססי OpenShift שמספקים יסוד קונסיסטנטי עבור קידום ההתפתחות העסקית של הארגון.

יישומים ארגוניים המפותחים עבור הענן (Cloud-native) יכולים לצרוך שירותים מאתרים מרובים, כולל מהדטה סנטר וממספר עננים ציבוריים. לפי 451Research, למעלה מ-60% מהארגונים המטמיעים אסטרטגיות ענן משתמשים לפחות בשתי סביבות ענן שונות – עננים פרטיים באתרי הלקוחות, ענן פרטי שאינו באתר הלקוח, ומספר עננים ציבוריים.

יישומים מודרניים שנבנים עבור טרנספורמציה דיגיטלית, מסתמכים יותר ויותר על מערך של שירותים ו-Microservices, מה שהופך את הקונסיסטנטיות בין ספקי הענן לאתגר משמעותי.  Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 מסייעת ונותנת מענה לסוגיה זו, כשהיא מביאה את מפתחי התוכנה ואנשי תפעול ה-IT לעבוד על פלטפורמה אחת. זאת כדי לבנות, להטמיע, להריץ ולנהל יישומים באופן קונסיסטנטי בסביבות ענן היברידי.

להשיג ערך גדול יותר מהטמעה של יישומים מודרניים ומסורתיים

עבודה משותפת זו מעל פלטפורמה סטנדרטית מסייעת לארגונים להשיג ערך גדול יותר מהטמעה של יישומים מודרניים ומסורתיים, תוך סבבי פיתוח קצרים ומהירים יותר ועלויות תפעול נמוכות יותר. הפלטפורמה בנויה על חדשנות הקוד הפתוח וסטנדרטים כולל Red Hat Enterprise Linux ו-Kubernetes, וחברות מכל הגדלים ברחבי העולם מסתמכות עליה.

עם התלות של היישומים המודרניים  בשירותים ומשאבים מהדטה סנטר הפרטי  ושירותים ומשאבים מהענן הציבורי, היכולת לחבר יחד חתיכות אלה באופן קונסיסטנטי עשויה להיות קריטית עבור אספקת חדשנות עסקית.

Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 עוזרת לענות לצורך זה עם ה-OpensShift Service Catalog – יכולת ייחודית שמאפשרת לארגוני IT לקשר כל יישום שרץ על פלטפורמת OpenShift למגוון רחב של שירותים, ללא חשיבות היכן שירות זה רץ.

Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 תסופק עם OpenShift Template Broker, אשר הופך כל תבנית OpenShift לשירות שניתן לצריכה ושימוש על ידי מפתחי יישומים המשתמשים ב-OpenShift.

לייעל עוד יותר פיתוח ופריסה המיועדים מראש עבור הענן

כמו כן נכלל במהדורה החדשה OpenShift Ansible Broker עבור הקצאת וניהול שירותים דרך ה-OpenShift Service Catalog, על ידי שימוש ב-Ansible להגדרת שירותי OpenShift.

בעקבות ההכרזה ב- Red Hat Summit 2017 מאפשרת עתה רד-האט גישה אל שירותי AWS ישירות מתוך Red Hat OpenShift Container Platform. אינטגרציה זו מקלה על משתמשי AWS בביצוע תצורה ופריסה של שירותים אלה מ-OpenShift, ויכולה לספק נתיב יחיד של תמיכה ברמה ארגונית עבור צרכי לקוחות.

אשאש בדאני, סגן נשיא ומנהל כללי של OpenShift ברד-האט, אמר כי "יישומים מודרניים שנוצרו עבור הענן אינם מערכים מונוליטיים עם צרכים ומשאבים ברורים ומוגדרים. על מנת שיוכלו לאמץ ביתר יעילות יישומים מודרניים, ארגוני IT  צריכים לדמיין לעצמם מחדש כיצד המפתחים שלהם מוצאים, מקצים וצורכים שירותים ומשאבים קריטיים ברחבי הענן ההיברידי.

Red Hat OpenShift Container Platform 3.7 עונה בדיוק לצרכים אלה, על ידי אספקת גישה היברידית לשירותים דרך קטלוג השירותים שלה שמאפשר למפתחים למצוא ולשלב בקלות רבה יותר שירותים עבור יישומיהם העסקיים הקריטיים – ואין זה משנה היכן שירותים אלה קיימים, ולהוסיף אינטגרציה הדוקה עם  AWS שהינו אחד העננים הציבוריים הפופולריים ביותר בעולם, כדי לייעל עוד יותר פיתוח ופריסה המיועדים מראש עבור הענן".

אירועים קרובים