תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של אואזיס, יום ג', 24 באוקטובר, אולם אושן, גני התערוכה, תל אביב

"ClearPass מאפשר לאואזיס לספק ללקוחותיה את הפתרון המוביל בשוק"

22/10/2017 15:43
דרור גולדשמיד, מנהל Aruba מבית HPE ישראל. צילום: יח"צ

לקראת כנס הלקוחות השנתי של אואזיס (Oasis), אשר יתקיים ביום ג', 24 באוקטובר, באולם אושן, גני התערוכה בתל אביב, שוחחנו עם דרור גולדשמיד, מנהל Aruba מבית HPE ישראל, ורובי כהן, מנהל צוות פריסייל Aruba, מבית HPE ישראל.


ארובה ואואזיס, כיצד נוצר החיבור?
"עד לא מזמן  נהגנו בעיקר להתחרות אחת בשנייה", אמר גולדשמיד. "ידענו שמדובר בחברה איכותית ומקצועית בתחומי ההתמחות שלה; IT Networking ו-Security. היסטורית יצא שאואזיס מכרה את המותגים המתחרים שלנו, ב-LAN וגם באבט"מ".

"לאחר שבדקנו את השוק חשבנו שאואזיס – בוודאי בהיבט של מוצרי אבט"מ שלנו כגון ה-Clearpass – יכולה להתאים גם ללא קשר לשאר הפורטפוליו שלנו, ולאור כך יצרנו קשר על ידי מנהל השותפים שלנו, עמרי שעיבי, ועניינו אותם ספציפית בפתרון זה".

"לאחר בדיקה שלהם והבנת היתרונות של Clearpass, המשכנו את התהליך ויצרנו שיתוף פעולה, כמובן שבעתיד נשמח להרחיב את שיתוף הפולה לפתרונות נוספים שלנו".

כיצד שיתוף הפעולה בין החברות בה לידי ביטוי?
לדברי גולדשמיד, "השת"פ בא לידי ביטוי כאשר אואזיס נתקלים בצורך של לקוח בפתרון NAC ,Profiling טיפול אוטומטי בהרשאות רשת לאורחים ומכשירים פרטיים של עובדים BYOD תוך סיווג ומדיניות אכיפה לפי מוצר ומשתמש".

"הם מציעים את הפתרון ללקוחות שלהם וגם אנחנו מצידנו מעבירים להם לידים לטיפול. יחד איתנו כשותף, ראוי לציון את רמת ההשקעה והמחויבות של אואזיס המלמדת על חברה רצינית המשקיעה בהעברת ידע ושימור המקצועיות כערך".

רובי כהן, מנהל צוות פריסייל Aruba, מבית HPE ישראל. צילום: יח"צ

רובי כהן, מנהל צוות פריסייל Aruba, מבית HPE ישראל. צילום: יח"צ

איזה ערך מוסף מביאה אואזיס לפתרון ה-Clearpass?
"אחד היתרונות המובהקים של מוצר ה-Clearpass", מסביר כהן, "הוא שהפתרון בנוי בצורה פתוחה ומסוגל לעבוד עם מגוון רחב של יצרני תקשורת ואבטחת מידע ברשת הלקוח, כפי שמצוי ברשתות רבות של לקוחות מגוון רחב של פתרונות מיצרנים שונים כגון,  Firewall ,Network Switches ,AV ,MDM ועוד".

"אחד משיתופי הפעולה הגלובליים של Aruba הוא החיבוריות למוצרי ה-NGFW של פאלו אלטו (Palo Alto). אנו יודעים להעביר מידע שאין ביכולת ה-FW לאסוף בכוחות עצמו, ובחזרה לבצע אכיפה ברמת Device שטריגר ההפעלה מגיע מהתראה של ה-FW".

"אואזיס, שמטמיעה אצל לקוחותיה פתרונות של פאלו אלטו, מעמיקה את ההטמעה ומעלה את ערך הפתרון וכסוי אבט"מ טוב יותר וברמת האינטגרציה הגבוהה שהיא מפגינה. אנו רואים את השת"פ הזה עם שותפים אחרים בישראל ובעולם ובהחלט החיבור בין שני היצרנים מוכיח את עצמו".

מה מיוחד ב- Clear pass שהביא לשיתוף הפעולה?
לדברי כהן, "ClearPass הוא מוצר שעונה על מספר צרכים ונותן לארגון מספר יתרונות. לדוגמה בבסיסו המוצר מהווה Network Access Control".

"אחת השאלות שאנו שואלים את הלקוחות שלנו היא האם הם באמת יודעים מה מחובר להם לרשת בכל רגע נתון? למעשה באמצעות השימוש במוצר אנחנו יכולים לזהות כל מוצר שמתחבר לרשת בזמן אמת ולהחליט האם יקבל חיבוריות לרשת הארגונית ואיזה פרופיל – הכולל הגדרות גישה ואבטחה, לתת לו".

"מערכת ה-ClearPass נועדה לתת שירות הן לרשתות קוויות והן לרשתות אלחוטיות, כך שהיא מערכת שיודעת לטפל גם באורחים/ספקים חיצוניים ולאפשר להם חיבוריות מבוקרת לרשת הארגונית ובכך שנדע מי האורח, עם איזה מוצר מנסה להתחבר לרשת, למי הוא מגיע (מי ה-Sponsor שלו בארגון), כמה זמן אני מאפשר לו להתחבר לרשת ואיזה שירותים יקבל".

כמו כן, אמר כהן, "מספקת המערכת גם שירותי אוטומציה של BYOD, למשל עובדי הארגון שמבקשים לחבר מכשירים פרטיים, הרישום שלהם לרשת On-Boarding מתבצע על ידי העובד, בהתאם לסט הרשאות שהוגדר על ידי מנהלי המערכת מראש, וההרשאות מתקבלות בהתאם למדיניות, ללא התערבות ה-IT או מנהל אבטחת המידע של הארגון בכל פניה פרטנית".

לדבריו, "אחת הסיבות שהביאו לשת"פ עם אואזיס היא שהמוצר אגנוסטי לוונדור, זאת אומרת אנחנו יודעים לעבוד עם ציוד תקשורת כמעט של כל יצרן מוביל בתחום, היות ולאואזיס יש מספר רב של לקוחות עם ציוד תקשורת מיצרנים שונים ואנו יודעים לעבוד עמם. ה-CPPM הינו מוצר משלים מהמתקדמים בעולם עבור סל הפתרונות של אואזיס, ואואזיס היא זרוע בעלת יכולות וידע עבור Aruba. לכן השת"פ הזה מצליח.

לסיכום אמר גולדשמיד כי "אואזיס רואה את עיקר הערך המוסף שלה בנושא אבטחת המידע ללקוחותיה על הנגזרות השונות שלו, ולכן החל שיתוף הפעולה בין החברות למרות העבר ה'-תחרותי' מאוד".

"מוצר ה-ClearPass הקיים היום כולל התכונות העתידיות שלו, מאפשרות לאואזיס לספק ללקוחותיה את הפתרון המוביל בשוק מצד אחד, והמשתלב במכלול פתרון אבטחת המידע ללקוחותיה מצד שני.

אירועים קרובים