עסקה נדל"נית: הסטארט-אפ סקייליין AI גייס 18 מיליון דולר

החברה הישראלית פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לשוק הנכסים המניבים בארצות הברית ● מייסדיה הם ארבעה סטארט-אפיסטים, שמאחוריהם כמה אקזיטים מוצלחים - ובחרו לשוב ולשתף פעולה

מייסדי: סקייליין AI: עירי עמירב, ה-CRO; גיא ציפורי, המנכ"ל; אמיר לייטרסדורף, היו"ר; ואור הילטש, סמנכ"ל הטכנולוגיות. צילום: שחף הבר

סקיילין AI, סטארט-אפ ישראלי שמנתח Big Data בתחום הנדל"ן באמצעות בינה מלאכותית, הודיע אתמול (ג') כי גייס 18 מיליון דולר בסבב A. בסבב השתתפו גופים רבים בתעשיית הון-הסיכון, בהם TLV Partners, סקויה קפיטל ו-NYCA Partners.

מקימי סקייליין הם ארבעה יזמי טכנולוגיה סדרתיים, שכבר ביצעו כמה אקזיטים ביחד: גיא ציפורי, המשמש כמנכ"ל סקייליין; אור הילטש, סמנכ"ל הטכנולוגיות; עירי עמירב, ה-CRO; ואמיר לייטרסדורף, היו"ר.

החברה מתמקדת בשוק הנדל"ן המניב (Multifamily) בארצות הברית. הטכנולוגיה שהיא פיתחה מבוססת על מודלים רבים של למידת מכונה, ומשלבת בין מודלים של למידה מונחית ובלתי מונחית כדי לאפשר חיזוי סיכון, תשואה וערך עתידי של נכסים ברמת דיוק גבוהה. הבינה המלאכותית שפיתחה החברה מנתחת באופן רציף יותר מ-130 מקורות מידע ומאפשרת לאתר בזמן אמת הזדמנויות להשקעה שלא נוצלו, ואף להצביע על הזדמנויות השקעה עם יחסי סיכון-תשואה מיטביים.

סקייליין מנתחת יותר מ-10,000 פרטי מידע שונים על כל נכס, לאורך 50 השנים האחרונות. עיבודם של כל פריטי המידע השונים מתאפשר בעזרת יישומים מתקדמים כמו ניתוח שפה טבעית (NLP), זיהוי תמונה ותשתיות נתונים בהספק גבוה. כך מסוגלת החברה לספק בתוך שניות תחזיות מדויקות ביותר על כל נכס מגורים מניב בארצות הברית.

הישג שהחברה רשמה לזכותה באחרונה הוא עסקה שביצעה המערכת שלה באופן אוטונומי, בפעם הראשונה באמצעות בינה מלאכותית: היא רכשה שני מתחמי מגורים מניבים בפילדלפיה, בסך כולל של כ-26 מיליון דולר.

הנדל"ן מניב – וגם החברה

ההודעה על הגיוס הנוכחי מגיעה כארבעה חודשים בלבד לאחר שסקייליין הכריזה על גיוס Seed של שלושה מיליון דולר – מה שמעמיד את הסכום שצברה עד כה על 21 מיליון דולר. הסכום יאפשר לחברה להרחיב את פעילותה לקטגוריות נכסים נוספות וליצור שיתופי פעולה עם חברות נוספות בתחום הנדל"ן המסחרי בארצות הברית.

"כשמדובר בטכנולוגיה, תעשיית הנדל"ן המסחרי עדיין תקועה אי שם בימי הביניים", אמר ציפורי. "הפלטפורמה שפיתחנו מחדירה יישומים מתקדמים של בינה מלאכותית היישר לליבם של תהליכי הרכישה והבעלות על נכסים. הטכנולוגיה פותחה כדי לספק לשותפים ולמשקיעים שלנו יכולות איתור כירורגיות וניתוחים מעמיקים של הזדמנויות השקעה תוך פרקי זמן קצרים ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים