חוגגים את ההלואין עם Pokémon GO

ההתאמה לליל כל הקדושים לא חמקה מעיניה של החברה שפיתחה את להיט המציאות הרבודה ● לכבוד החג המתקרב יזכו השחקנים למספר סיבות חדשות לחזור וללכוד את כולם

חדשות טובות. Pokémon GO. אילוסטרציה: BigStock

ההייפ הגדול סביב Pokémon GO אולי נרגע, אבל משחק המציאות הרבודה שעורר היסטריה בהחלט לא נעלם. אמנם מספר השחקנים שמסתערים על פארקים וגינות ציבוריות אולי כבר אינו כל כך מרשים, אבל המשחק הוכתר לאחרונה כראשון שהגיע ל-600 מיליון דולר בהכנסות מרכישות בתוך המשחק.

בחודשים האחרונים נשמעו מספר רעיונות לעדכונים ותוספות אחרות שאפשר שהחברה המפתחת, ניאנטיק (Niantic), מתכוננת לקחת בחשבון, ולמרות שנדמה היה שהחברה לא ממש מתאמצת לחדש כלום במהלך הקיץ, כעת בסתיו ולכבוד לילה כל הקדושים (Halloween) האירוע הראשון של המשחק עומד להתחיל.

אירועים היו אחד הרעיונות הראשיים שעליהם דיבר ג'ון הנקה, מנכ"ל ניאנטיק, במהלך אירוע Comic Con שהתקיים מוקדם יותר השנה. וזה הראשון – שייערך פועל בין התאריכים ה-26 באוקטובר ועד ל-1 בנובמבר – יכלול מספר תמורות ושינויים במשחק.

סוכריות בעבור כל לכידה ולכידה

לכבוד ההלואין יהיו פוקימונים מסוימים נפוצים יותר, לא משנה היכן תחפשו אחריהם. בין הפוקימונים שתוכלו לאתר יותר בקלות בחג נכללים שלוש רוחות הרפאים המקוריות של המשחק – Gastly,Haunter ו-Gengar – וכך גם יקרה עם הפוקימונים Zubat, Golbat ,Drowzee ו-Hypno. כמו כן תקבלו יותר סוכריות בעבור כל לכידה ולכידה.

נכון, מדובר בפוקימונים שכל מי שמשחק במשחק כנראה כבר תפס, אבל עד שהחברה תתפנה להוסיף עוד פוקימונים, זה אולי הדבר הטוב ביותר שהיא יכלה לעשות בעבור המשחק והחזרת עניין מחודש בו כיום. ובכל מקרה מדובר בסוג האירוע שהרבה אוהדים ישמחו לראות, בעיקר עקב החג ובהתחשב בכך שבלאו הכי משפחות רבות יסתובבו עם ילדיהם בחוץ כשהן מתדפקות על דלתות באיום הרגיל – ממתק או תרגיל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים