בזק תשדרג בחינם את מהירות הגלישה

הלקוחות המנויים על 40 מגה-ביט ישודרגו למהירות של 100 מגה ולקוחות ה-5 וה-10 מגה - ל-15 מגה ● מהלך השדרוג יימשך שבועיים

רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק. צילום: פלי הנמר

בזק הודיעה היום (א') כי היא משדרגת את מהירות הגלישה ל-100 מגה-ביט לכל לקוחותיה המנויים על מהירות של 40 מגה-ביט – באופן אוטומטי וללא תוספת מחיר. כמו כן, היא הודיעה על שדרוג מהירויות הגלישה הנמוכות: לקוחות החברה שגולשים במהירויות של 5 ו-10 מגה-ביט ישודרגו בחינם למהירות של 15 מגה-ביט.

לקוחות החברה שגולשים כבר כיום במהירות 100 מגה-ביט יקבלו הנחה במחיר – מ-129 שקלים ל-119 שקלים לחודש.

לדברי החברה, בתום מהלך השדרוג יגלשו כ-30% מלקוחותיה במהירות 100 מגה-ביט ומהירות הגלישה הממוצעת שלהם תעמוד על כ-35 מגה. כחצי מיליון לקוחות ישתתפו במהלך השדרוג, שיימשך כשבועיים. בסך הכול שדרגה החברה עד היום בחינם, בכל מהלכי השדרוג שביצעה, כמיליון וחצי לקוחות.

יצוין כי כל לקוח שמהירות הגלישה שלו תשודרג יקבלו הודעה בדבר השדרוג ולקוחות שלא יהיו מעוניינים בכך יוכלו להישאר במהירות הנוכחית שלהם. יש לזכור שכדי ליהנות ממהירות הגלישה המשודרגת, המשתמשים צריכים לעדכן גם את מהירות הגלישה שלהם אצל ספקית האינטרנט. אצל מרבית הספקיות המהלך מבוצע בתוספת מחיר.

רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק, ציין כי "מהלכי השדרוג המשמעותיים שאנחנו מבצעים מהווים הקדמה לקפיצת המדרגה הבאה של בזק לאספקת שירות על גבי סיבים אופטיים עד לבתים, שיאפשרו קצבי גלישה גבוהים ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים