אריס קונה חלק מברודקום תמורת 800 מיליון דולר

הרוכשת מתכוונת לרכוש את משפחות המוצרים Ruckus Wireless ו-ICX Switch, שמהוות יחד את הפורטפוליו של ברוקייד בתחום קצה הרשת

ברודקום

ברודקום (Broadcom) טרם סיימה את רכישת ספקית שירותי אחסון הנתונים והרשת ברוקייד (Brocade Communications) תמורת כ-5.9 מיליארד דולר, שעליה הודיעה בנובמבר, וכבר מצאה רוכשת עבור חלק מהנכסים שכלולי בפורטפוליו של החברה. מדובר באריס (Arris International), שכבר הגיעה עם ברוקייד לסיכום שלפיו היא תרכוש חלק מהפורטפוליו שלה תמורת 800 מיליון דולר במזומן.

למעשה מדובר במימוש של המהלך שעליו הכריזה ברודקום עוד כשהודיעה על הרכישה. בזמנו ציין מנכ"ל ברודקום, הוק טאן, כי "אנחנו בטוחים שנמצא בית נהדר לקניין הרוחני רב הערך של ברוקייד בתחום עסקי הרשתות".

אריס מתכוונת לרכוש את משפחות המוצרים Ruckus Wireless ו-ICX Switch, שמהוות יחד את הפורטפוליו של ברוקייד בתחום קצה הרשת. בנוסף, מעבר לתשלום בעבור הרכישה, תיקח על עצמה אריס את העלויות שקשורות לאופציות שקיבלו עובדי ברוייקד ואשר קשורים לנכסים אלו.

לפי אריס, היא מתכננת להקים יחידה עסקית חדשה שתאפשר לה להתמודד בתחומי רשתות גדולים יותר מאלו שבהן עסקה עד עתה, כשלמעשה ברצונה להתרחב מהממד הצרכני גם אל בתי-ספר, שטחים ציבוריים ומלונות. המכירה של נכסים אלו לאריס תשאיר לברודקום את עסקי המיתוג, מרכז הנתונים והתוכנה הקשורה לכך בברוקייד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים