מדפסת DeskJet 3785: כי דברים טובים באים באריזות קטנות

על פי HP, המדפסת החדשה קטנה באופן משמעותי מכל פתרון אחר דומה, כאשר לדברי החברה הפער עומד על כ-50% ● כמו כן ניתן להדפיס ישירות מטאבלטים וסמארטפונים, על ידי שימוש באפליקציה בלבד

מהירה ועצבנית. מדפסת DeskJet 3785 של HP. צילום: יח"צ

בדרך כלל מדפסות משולבות, שמציעות גם יכולות סריקה וצילום ואף שליחת פקסים, נחשבות למכשירים גדולים למדי, בעיקר בגלל שילוב התכונות בגוף אחד. אבל מדפסת משולבת חדשה של HP, שעונה לשם DeskJet 3785, משנה את התמונה ובאופן קיצוני למדי.

מדובר במדפסת AiO מבוססת הזרקת דיו שקטנה באופן משמעותי מכל פתרון אחר דומה, כשלפי HP הפער עומד על כ-50% עם מידות של 40.3 ס"מ לאורך, 17.7 ס"מ לרוחב ועם גובה של 14.1 ס"מ בלבד.

מעבר לכך, מדובר במדפסת שמציעה שירותי הדפסה ישירים מטאבלטים וטלפונים חכמים וזאת על ידי שימוש באפליקציה בלבד, ובקישור אלחוטי, ללא צורך בתיווך של מחשב.

קטנה ונעימה. DeskJet 3785 של HP. צילום: יח"צ

קטנה ונעימה. DeskJet 3785 של HP. צילום: יח"צ

מדובר באפליקציה חינמית בשם HP Remote All in One שזמינה לכל מערכות ההפעלה הראשיות בתחום הנייד, והיא אף מאפשרת לבצע סריקות ישירות אל המכשירים הניידים.

HP מסרה בנוסף כי 3785 DeskJet היא מדפסת חסכונית ומהירה למדי וזאת בזכות טכנולוגיה שהחברה מכנה Thermal Inkjet, וכן בזכות השימוש בראשי דיו מסוג Ink Advantage ואפשרות לעבודה במצב שקט.

המדפסת מאפשרת להדפיס ברזולוציה של 1,200×4,800 נקודות לאינץ' בהדפסת צבע, ועד 1,200×1,200 במצב שחור-לבן.

מהירות ההדפסה היא כשמונה דפים לדקה בשחור-לבן ועד חמישה דפים לדקה במצב צבע. בשחור-לבן, הדף הראשון יצא מהמדפסת תוך 15 שניות, וב-18 במצב צבע.

המחיר של המדפסת המשולבת הזו עומד על 329 שקלים, והיא זמינה בחנויות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים