רונלייט קוראת לבעלי ה-G4 בישראל לבדוק את המכשיר שלהם

כשנה לאחר שהתגלתה הבעיה במכשיר מאפשרת היבואנית הרשמית לבצע את הבדיקה באתר - במקום לעשות זאת בתחנות השירות של החברה, כפי שהיה עד עכשיו

כך תבדקו האם דרוש לתיקון ל-G4 שלכם

הבעיה בדגמי ה-G4 של LG, שגורמת למכשיר לאתחל את עצמו שוב ושוב עד להשבתה, ידועה כבר כמעט שנה, והחברה העולמית אף הודתה בה בינואר האחרון. אם עד עכשיו היו צריכים משתמשי המכשיר בישראל להגיע לתחנות השירות של היבואנית הרשמית, רונלייט, כעת היא ו-LG ישראל מציעות להם פתרון שונה.

רונלייט קוראת לכל בעלי ה-G4 בארץ לבדוק את מכשיריהם באמצעות אתר האינטרנט של החברה, כדי לדעת האם הם זקוקים לתיקון. מה שנדרש מהם לשם כך הוא להזין את מספר ה-IMEI של המכשיר.

בהודעת החברות נמסר כי "בעיית האתחול עשויה להתרחש רק במכשירים מסדרת ייצור מוקדמת, ובאמצעות הבדיקה יוכל כל משתמש לדעת האם מכשירו זקוק לתיקון בדרך של החלפת לוח האם בלוח אם חדש".

מכשירים שנרכשו בייבוא רשמי יתוקנו ללא עלות. גם מי שרכש מכשירים מייבוא מקביל יוכל לבדוק את ה-G4 שלו, אלא שהוא יצטרך לשלם. בהודעה נכתב כי "אם יימצא שהמכשיר שלו משתייך לסדרת הייצור המוקדמת, הוא יוכל, בעלות מופחתת, של 400 שקלים, לקבל את החלפת לוח האם, ובנוסף שירות ושנת אחריות מלאה של היבואן הרשמי".

יצוין כי מדובר בתקלה חמורה במיוחד, מאחר שהיא גורמת גם למחיקת כל התכנים שהיו על המכשירים. LG העולמית הודתה בה לאחר רעש שעשו משתמשים ברחבי העולם. עם זאת, היא לא ביצעה ריקול למכשירים, ורק הציעה תיקון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים