אריה מליניאק מסביר איך להפוך לקוחות לאוהדים

מימין: מוניר קונדקצ'י ויוסי שרון ממיקרוסופט, אריה מליניאק ותומר שוייצר, מנכ"ל Y-tech

מיקרוסופט (Microsoft) וקבוצת המחשוב Y-tech, המנוהלת על ידי תומר שוייצר, אירחו באחרונה כ-150 אינטגרטורים במתחם סטוקו בתל אביב, לרגל בחירתה של Y-tech לשותפה אסטרטגית בתוכנית מחשוב הענן של מיקרוסופט.

באירוע, שהנחה המאמן העסקי ועיתונאי הספורט אריה מליניאק, הושק פתרון של Y-tech שמאפשר לאינטגרטורים להציע ללקוחותיהם תשתית מחשוב ענן מאובטחת על בסיס פלטפורמת Azure.

מליניאק העביר הרצאה מרתקת תחת הכותרת "להפוך לקוחות לאוהדים" ואמר: "ניהול עסק זה משחק. יש כללים, שפה ולוח תוצאות. אם מישהו לא יודע את הכללים, לא מבין את השפה ואין לוח תוצאות – הוא לא יכול להשתתף במשחק. אנחנו חיים במציאות שדומה למשחק, שבה קצב השינוי הולך וגובר. עד שמשתמשים מטמיעים טכנולוגיה, העולם כבר נמצא בטכנולוגיה הבאה. הדבר החשוב והקובע הוא לייצר שיטה שתאפשר להפוך לקוחות, עובדים, מנהלים ושותפים לאוהדים. לקוחות באים והולכים, אבל אוהדים נשארים ומביאים איתם את החברים שלהם – ובחינם".

"העולם לא מתחלק לגאונים ולמטומטמים, אלא לשחקנים ולצופים", הסביר מליניאק. "או שאתה במגרש ומאתגר את עצמך או שאתה עף ליציע. עברו הזמנים שאנשים מתחילים ומסיימים קריירה באותו תחום עיסוק ובאותו מקום עבודה. המיומנות הכי חשובה שנדרשת כיום מבני אדם היא היכולת לחולל את עצמם מחדש, ליזום שינויים, להתנסות וגם להיכשל. בסופו של דבר, הנקודה שבה אדם או שחקן גדול נבחנים היא איך משפיע הפספוס על הזריקה הבאה של הכדור".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, עשתה צעד וחצי וחזרה עם תמונה.

מימין: מוניר קונדקצ'י ויוסי שרון ממיקרוסופט, אריה מליניאק ותומר שוייצר, מנכ"ל Y-tech

מימין: מוניר קונדקצ'י ויוסי שרון ממיקרוסופט, אריה מליניאק ותומר שוייצר, מנכ"ל Y-tech

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים