CodeOasis הקימה אתר לשירביט ביטוח

האתר מאפשר ללקוחות לנהל את התכנים בעצמם ● הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים לפני ימים אחדים ● היקף העסקה נאמד במאות אלפי שקלים

רונן פישר, מנכ"ל משותף CodeOasis

CodeOasis פיתחה והקימה אתר אינטרנט לשירביט חברה לביטוח. האתר מאפשר ללקוחות לנהל את התכנים בעצמם. הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים לפני ימים אחדים. היקף העסקה נאמד במאות אלפי שקלים.

האתר משרת את מאות העובדים של שירביט ועשרות אלפי הגולשים באתר. הוא מעוצב ברוח המיתוג מחדש של החברה, נגיש לקהלי יעד רבים, בהתאם לחוקי הנגישות לחברות הביטוח. הוא נבנה תחת תפיסה של אתר שיווקי, המניע לפעולה לקוחות פוטנציאלים וסוכני ביטוח, ומותאם למכשירי קצה ניידים. האתר החדש מאפשר לשירביט לנהל את התוכן באופן עצמאי ללא תלות ב-CodeOasis, עם יכולת לתת מענה זריז, יעיל וחוויית משתמש ברמה גבוהה.

האתר פותח על בסיס תשתיות Umbarco של מיקרוסופט (Microsoft), עם יכולות התאמה גבוהות של הרשאות גישה, סוגי תוכן, מבני מערכת, רמת אבטחה גבוהה ויכולת התממשקות לכל מוצרי מיקרוסופט ומוצרים פופולריים למערכת ההפעלה חלונות (Windows). עוד התבססו מומחי CodeOasis על תשתית מערכת ניהול תוכן (Content Management Systems) בקוד פתוח ועל תשתיות .NET של מיקרוסופט.

אתגר גדול

גיל ספיר, מנכ"ל שירביט, אמר כי "החברה משקיעה משאבים רבים על מנת להציע ללקוחותיה פתרונות מתקדמים טכנולוגית, לצד חוויית לקוח ונגישות למגוון רחב של אוכלוסיות". הוא הוסיף כי "CodeOasis שולטת בכל הכלים הטכנולוגים הקיימים בשוק וגם מכירה היטב את עולם הביטוח, את הצרכים הייחודיים שלו, את עולמות התוכן ואת הרגולציה המורכבת בתחום".

רונן פישר, מנכ"ל משותף CodeOasis, הוסיף כי "פיתוח של אתר אינטרנט לחברת ביטוח הוא אתגר גדול, המחייב השתתפות בוועדות היגוי מורכבות, שילוב בין דרישות הרגולציה לצרכים השיווקיים של הלקוח, לוח זמנים קצוב מראש, עיצוב קפדני – שנע בין תדמית סולידית לרוח התקופה, נגישות לשכבות אוכלוסייה מגוונות, שילוב של מערכות ניהול תוכן עם רכיבים פנים-ארגוניים ועוד".

הוא הוסיף כי "הבחירה בתשתיות קוד פתוח מסוג Umbarco נועדה לשרת את העובדה שמרבית התשתיות עליהן עובדת שירביט, מבוססות מיקרוסופט. התשתית הנבחרת מאפשרת ללקוח לצמצם את התלות שלו בנו ולהיות עצמאי בניהול האתר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים