פייסבוק גאה להציג: עלייה של 50% במספר צפיות הוידאו

פי פייסבוק השימוש בסרטוני וידאו בשיטה החדשה נועד קודם כל תחום המובייל, ונכון להיום למעלה מ-65% אחוז מהצפיות אכן מבוצעות באמצעות טלפונים סלולאריים או טאבלטים

הי! מה עם ישראל? פייסבוק

טרוניות רבות נשמעו בעקבות ההחלטה של פייסבוק (Facebook) לפני מספר חודשים להטמיע סרטוני וידאו בתזרים החדשות כך שחלקם יופעל באופן אוטומטי כשהמשתמש מגיע אליהם, גם אם לא לחץ על כפתור הצפייה בפועל.

כעת מתברר שלמרות הטרוניות, גדל מספר הצפיות ממאי 2014 והלאה בכ-50% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. החברה חשפה שהחל מיוני עבר מספר הצפיות בוידאו ליום את קו המיליארד צפיות, ואולי בעצם הם מצדיקים את אלה שטענו נגד המהלך – כי החברה לא סיפקה נתונים לגבי כמות הסרטונים שהוצגו באופן פעיל לעומת כמות הסרטונים שהוצגו באופן פסיבי ללא התערבות המשתמש.

לפי פייסבוק השימוש בסרטוני וידאו בשיטה החדשה נועד קודם כל תחום המובייל, ונכון להיום למעלה מ-65% אחוז מהצפיות אכן מבוצעות באמצעות טלפונים סלולאריים או טאבלטים.
כעת, אולי בעקבות ההצלחה מבחינתה של פייסבוק היא מתחילה לצרף לסרטונים נתון חדש: מספר צפיות. כעת ניתן יהיה לראות אלו סרטונים יותר פופולאריים מאחרים ולא בגלל שהם מקבלים יותר לייקים, תגובות או שיתופים.
אם בפייסבוק חושבים להתחיל להתחרות ביו-טיוב (YouTube), שרות שיתוף הסרטונים של גוגל (Google), על החברה לדעת שהדרך עוד רחוקה מאוד: בכל יחום צופים 5 מיליארד אנשים בסרטונים שמועלים ליו-טיוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים