כבוד: הילה מלר – סגנית נשיא לאבטחה בבריטיש טלקום אירופה

במסגרת תפקידה החדש, מלר תהיה אחראית למיסוד ותפעול אבטחת המידע לאזור אירופה של הענקית, לרבות אחריות לאסטרטגיה לתחום הגנת הסייבר, לארכיטקטורה, למדיניות ולקניין רוחני - תוך תיאום והלימה לצרכיה העסקיים של החברה

הילה מלר, סגנית נשיא לאבטחה בבריטיש טלקום אירופה. צילום: ניב קנטור

הישראלית הילה מלר מונתה לתפקיד בכיר בעולם האבטחה הגלובלי: בסוף השבוע נודע כי היא תשמש כסגנית נשיא לאבטחה בבריטיש טלקום (BT), לאזור אירופה.

במסגרת תפקידה החדש, מלר תהיה אחראית למיסוד ותפעול אבטחת המידע לאזור אירופה של ענקית הטלקום הבריטית, לרבות אחריות לאסטרטגיה לתחום הגנת הסייבר, לארכיטקטורה ולמדיניות, על מנת להגן על נכסי החברה הפיזיים והדיגיטליים, לרבות קניין רוחני – תוך תיאום והלימה לצרכיה העסקיים של החברה.

מלר החלה את דרכה בעולם ה-IT לפני יותר משני עשורים, בתפקידים בכירים שונים באבנת אבטחת מידע וניהול סיכונים, ביניהם מנהלת תחום ERP. בתפקידה האחרון בחברה שימשה כסמנכ"ל מוצרים ושירותים. אז, בסוף שנות ה-90' היא הייתה הראשונה להבין ולהציף בפני מנהלת אבטחת מידע בארגונים, מנמ"רים ומנכ"לים – את החשיבות של מימד אבטחת המידע בעת הקמת ותפעול מערכות ה-ERP הארגוניות.

לאחר מכן מלר עבדה ביוריקיפאי (Eurekify), חברת סטארט-אפ ישראלית שהתמחתה בפתרונות תוכנה בתחום ניהול זהויות בתאגידים. שם מלר שימשה כסמנכ"ל מכירות לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

ב-2008 רכשה CA את יוריקיפאי תמורת 30 מיליון דולרים. בעקבות הרכישה מונתה מלר למובילת תחום אסטרטגיית אבטחה ב-CA לאזור EMEA.

לאחר מכן עברה מלר ל-HPE, שם ניהלה מאיטליה את קבוצת שירותי המומחים של ענקית ה-IT לתחום אבטחת מידע (HPESS) באזור EMEA. זו סייעה לארגונים לעצב, לתכנן, וליישם פתרונות אבטחת מידע והגנת הסייבר בארגונים.

בעקבות השינויים והפיצולים שעברה HPE, עברה מלר לחברה החדשה שהוקמה, DXC Technology, שנבנתה במיזוג עם CSC. שם שימשה מלר מנהלת תחום אבטחה לאזור דרום EMEA.

מלר בעלת תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני MBA במנהל עסקים מטעם הטכניון, עם התמחות בחברות היי-טק. עוד היא השתתפה בתכנית ללימודי חדשנות של אוניברסיטת פודן בשנגחאי, סין.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים