מלם מערכות רכשה את פעילות היועצים של CBIT תמורת מיליוני שקלים

הנרכשת מעסיקה כ-55 עובדים, אשר חלקם ייקלטו בחטיבת היישומים של החברה והשאר - בחטיבת מרטנס הופמן

שלמה איזנברג, יו"ר מלם תים

מלם מערכות, מקבוצת מלם תים, רכשה את פעילות היועצים של CBIT, כך נודע לאנשים ומחשבים. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה במיליוני שקלים.

הנרכשת מעסיקה כ-55 עובדים, אשר חלקם ייקלטו בחטיבת היישומים של מלם מערכות והשאר – בחטיבת מרטנס הופמן.

CBIT מתמחה באספקת פתרונות ושירותים מקצועיים במגוון תחומי ה-IT, וכוללת, בין השאר: גוף טכנולוגי לייעוץ והובלת פרויקטים עתירי טכנולוגיה; Cash4ERP – פתרון לניהול פיננסי בסביבות ה-ERP המובילות; יישום ופיתוח פתרונות פיננסיים מתקדמים; מרכז פיתוח המתמחה בפתרונות תוכנה למשתמש העסקי; אינטגרציית מערכות, יישום פתרונות סאפ (SAP) בכלל ו-SAP All In One לשוק ה-SMB בפרט; פיתוח ושיווק של מוצרי תוכנה; יועצים מומחים ושירותי מיקור-חוץ.

על לקוחותיה של הנרכשת נמנים גופים ציבוריים ופרטיים, ביניהם משרד הביטחון, מכבי שירותי בריאות, בזק, סלקום, כלל ביטוח ואסם.

שלמה איזנברג, יו"ר מלם תים, אמר כי "פעילות CBIT משלימה כמה פעילויות קיימות במלם מערכות".

בנובמבר 2010 מלם-תים השלימה את רכישתה של מרטנס הופמן שירותי מחשוב, המתמחה בהשמת יועצים בתחום ה-IT. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים המעורים בשוק העריכו את אותו במיליוני שקלים בודדים. כך הפכה לחברה בת בבעלות מלאה של מלם מערכות. מרטנס הופמן שירותי מיחשוב נוסדה ב-1999 כיחידה עצמאית של מרטנס הופמן יועצים לניהול. החברה, המעסיקה כ-450 עובדים, מתמחה בניהול פרויקטים טכנולוגיים ובאיוש עובדים בתחומים הללו במודל של מיקור-חוץ.

מרטנס הופמן שירותי מיחשוב הייתה אחת הזוכות במכרז בתי התוכנה הממשלתי, מכרז החשכ"ל. כך, הרכישה אפשרה למלם מערכות להמשיך לספק שירותי מחשוב למשרדי הממשלה – זאת למרות שלא זכתה ישירות במכרז.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים