מג'יק תעשיות תוכנה משיקה מיתוג חדש

במסגרת השינויים הוחלף הסלוגן של החברה, שמעתה יהיה Outperform the Future, וכן הושקו שמות חדשים למוצרי החברה ● טניה עמר, סמנכ"לית שיווק גלובלי במג'יק: "תהליך המיתוג של מג'יק, המציינת שלושה עשורים להיווסדה, הוא המשך ישיר לצמיחה המשמעותית ממנה נהנית החברה בשנים האחרונות"

מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פתרונות פיתוח יישומים ואינטגרציה עסקיים מבוססי ענן ומובייל,  מחדשת את פניה לאחר שלושה עשורים של פעילות, ומשיקה מיתוג חדש, הכולל שפה תקשורתית חדשה, סלוגן חדש, לוגו דינמי ושמות חדשים למוצרים. התהליך, שארך כשנה וכלל עשרות ראיונות עם עובדי החברה, לקוחותיה, שותפיה ואנליסטים שונים בתחום, הסתיים במקביל ליציאתה לאוויר של הגרסה החדשה של פלטפורמת הפיתוח לאפליקציות עסקיות עבור מובייל. היקף ההשקעה בפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

במסגרת השינויים הוחלף, כאמור, הסלוגן של החברה, שמעתה יהיה Outperform the Future. כמו כן, גם שמות המוצרים הוחלפו: פלטפורמת פיתוח היישומים uniPaaS תקרא Magic xpa Application Platform , ו-iBOLT, פלטפורמת האינטגרציה של מג'יק, תקרא Magic xpi Business Integration Platform. יצוין, כי את תהליך המיתוג החדש ביצעה חברת הפרסום טיטאן.

טניה עמר, סמנכ"לית שיווק גלובלי במג'יק, אשר הובילה בשנת 2004 גם את תהליך המיתוג של נייס (Nice), אמרה כי "תהליך המיתוג של מג'יק, המציינת שלושה עשורים להיווסדה, הוא המשך ישיר לצמיחה המשמעותית ממנה נהנית החברה בשנים האחרונות, הכוללת הגדלת בסיס לקוחות גלובלי והשקת פלטפורמה לפיתוח אפליקציות עסקיות למובייל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים