לארי אליסון: אורקל דומה לצ'יטה, יבמ לסוס מרוץ ו-HP – לצב

אליסון הציג את הביצועים של מערכת Supercluster עם מעבדי Sparc T3 החדשים מול מערכות מקבילות של יבמ ו-HP, ושאל: "אם מחשבים אלה היו חיות - אילו חיות הם היו?" ● הוא תקף את HP ואמר, כי "הם פגיעים בשוק ואנחנו מתכוונים לתקוף אותם באמצעות תוכנה טובה יותר, חומרה טובה יותר ואנשים טובים יותר"

לארי אליסון, מנכ"ל אורקל (Oracle), ידוע כמי שאינו מהסס להשתלח, בסגנונו הצבעוני והישיר, בחברות מתחרות. באחרונה ניצבת על הכוונת של אליסון בעיקר HP. במצגת שערך בהשקת המערכות החדשות של אורקל הוא הציג שקפים שמתארים את הביצועים של מערכת Supercluster עם מעבדי Sparc T3 החדשים מול מערכות מקבילות של יבמ (IBM) עם מעבדי Power 7 ומערכות מקבילות של HP עם מעבדי Itanium 2.

"אם מחשבים אלה היו חיות – אילו חיות הם היו?", שאל אליסון מול קהל שכלל מאות שותפים, לקוחות ועובדי אורקל. בשקף הראשון הופיעה צ'יטה לצד הלוגו של אורקל (30 מיליון עסקות לשנייה), בשקף השני הופיע סוס מרוץ לצד הלוגו של יבמ (עשרה מיליון עסקות לשנייה) ובשקף השלישי, לצד הלוגו של HP, הופיע צב (ארבעה מיליון עסקות לשנייה).

על רקע הגיחוכים שנשמעו מהקהל הוסיף אליסון לתקוף את HP: "אנחנו סבורים שהמחשבים של HP פגיעים. אנחנו סבורים שהם יקרים. אנחנו סבורים שהם פגיעים בשוק. ואנחנו מתכוונים לתקוף אותם. אנחנו מתכוונים לתקוף אותם באמצעות תוכנה טובה יותר, חומרה טובה יותר ואנשים טובים יותר".

עד הרכישה של סאן (Sun), בינואר השנה, פעלו אורקל ו-HP בשיתוף פעולה הדוק ומכרו מוצרים משותפים. אולם מאז שנכנסה אורקל לשוק החומרה, באמצעות הרכישה של סאן, היחסים בין החברות הפכו מתוחים והידרדרו במהירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים