חברות הסלולר מציעות הטבות לתושבי אזור האסון בכרמל

פלאפון העניקה ללקוחותיה באזור 1,000 דקות שיחות יוצאות ו-1,000 מסרונים חינם למשך שבוע - החל מיום ה' שעבר ● פרטנר העניקה הנחה של 50% בשיחות יוצאות לכל היעדים בישראל עד מחר (ב') ● לקוחות סלקום קיבלו בסוף השבוע הנחה של 50% בשיחות יוצאות ובהודעות SMS ● בנוסף, מהנדסי החברות פועלים על מנת לשפר את איכות הקליטה באזור - ולסייע לכוחות ההצלה

שלוש חברות הסלולר הגדולות – פרטנר, פלאפון וסלקום – הודיעו בסוף השבוע על התגייסותן לעזרת תושבי אזור אסון השריפה בכרמל.

פרטנר הודיעה, כי היא מעניקה הנחה של 50% בשיחות יוצאות לכל היעדים בישראל ללקוחותיה המתגוררים באזור שבין זכרון יעקב בדרום, צומת הצ'ק פוסט בצפון ויקנעם במזרח. ללקוחות Prepaid מוענקת הנחה של 50% בכל השיחות ברשת אורנג'. תקופת ההטבה החלה ביום ו', 3 בדצמבר, בשעה 08:00, ותסתיים מחר (ב') בשעה 08:00.

בנוסף, ניידת של החברה ובה מטענים, סוללות, מכשירים ניידים, גנרטור, שתייה קרה וחמה וסופגניות נותנת שירות באזורים המורשים לכל השוהים בהם. במקביל, פרטנר נמצאת בקשר רציף עם כל עובדיה המתגוררים ופועלים באזור, ופתחה מוקד מיוחד עבורם לסיוע, תמיכה וליווי.

פלאפון הודיעה, כי היא מעניקה ללקוחותיה שפונו מבתיהם באזור האסון שיחות והודעות SMS חינם לכל הרשתות למשך שבוע – החל מיום ה', 2 בדצמבר. ההטבה של פלאפון מוגבלת ל-1,000 דקות ו-1,000 הודעות SMS לכל מנוי למשך השבוע, ותוענק על פי כתובת המגורים המופיעה בחשבונית החודשית.

מהנדסי פלאפון פועלים החל מיום ה' בערב לתגבור הקליטה באזורי השריפה, עבור כוחות הביטחון ותושבי האזור.

סלקום הודיעה, כי היא מעניקה הנחה של 50% על שיחות והודעות SMS בארץ לכל סוף השבוע החולף (מיום ה' ועד מוצאי שבת) ללקוחותיה תושבי האזורים שנפגעו בשרפה. גם היא עשתה זאת על פי כתובת המגורים בחשבונית החודשית.

כמו כן, מהנדסי החברה פועלים על מנת ששירותי התקשורת באזור ימשיכו לעבוד באופן רציף, תוך תגבור הקליטה עבור כוחות ההצלה והתושבים. המהנדסים אף מסייעים בשיקום מהיר של אתרי קליטה שנפגעו בשריפה.

ניידות של סלקום ביקרו ביום שישי בסמוך למוקדים והעניקו לכוחות ההצלה באזור שתייה, סוללות, מטענים ושירות תיקונים נייד. כמו כן, החברה פתחה מוקד מיוחד לכל עובדיה המתגוררים ופועלים באזור במטרה להעניק סיוע וליווי. עוד נמסר מסלקום, כי היא נמצאת בקשר רציף עם כוחות ההצלה וגורמי הביטחון באזור האסון ומסייעת בנושאים שונים.

החברות ציינו גם, כי הן משתתפות בצערן של משפחות ההרוגים, מאחלות החלמה מהירה לנפגעים ומחזקות את ידיהם של כוחות הביטחון וההצלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים