אייסר: נציע מחשב Netbook ראשון עם מערכת ההפעלה Chrome OS

על פי דיווחים, המחשבים החדשים יצאו לשוק לא לפני אמצע 2010 ● גם אסוס, HP, לנובו וטושיבה מתכננות להוציא מחשבים מבוססי Chrome OS ● דל כבר השיקה גרסה לא רשמית ולא מחייבת של מחשב Netbook המבוסס על מערכת ההפעלה של גוגל

אייסר (Acer), היצרנית השנייה בגודלה בעולם של מחשבי PC, תהיה הראשונה שתציע מחשב Netbook שתותקן בו מראש מערכת ההפעלה Chrome OS של גוגל (Google) – כך אמר ג'יי. טי. וונג, יושב ראש אייסר, בראיון ל-Digitimes. על פי האתר, מחשבים אלה יוצעו לכל המוקדם באמצע שנת 2010.

אייסר אינה החברה היחידה שמתכוונת להציע מחשבים עם מערכת ההפעלה של גוגל. על החברות שהודיעו, כי בכוונתן לעשות כן נמנות גם HP, אסוס (Asus), לנובו (Lenovo) וטושיבה (Toshiba). דל (Dell) כבר השיקה גרסה לא רשמית ולא מחייבת של מחשב Dell Mini 10v Netbook עם מערכת ההפעלה Chrome OS.

וונג לא הרחיב בפרטים על המחשבים החדשים. עם זאת, יצוין, כי באירוע ההכרזה על מערכת ההפעלה החדשה, שהתקיים בחודש שעבר, ציינו אנשי גוגל, כי הם רואים בחזונם מכשירים עם מקלדת וצג גדולים מהמקובל כיום במחשבי Netbook, עם מעבדי x86 או ARM, כונני SSD כתחליף לכוננים הקשיחים המקובלים ותקשורת אלחוטית בתקן 802.11n.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים