דורון גיגי, יעל: "2016 מסתמנת כשנה טובה ל-IT המקומי"

לדברי גיגי, מנכ''ל הקבוצה, "אתגר המנמ''רים הוא להיכנס באופן חלק לעולם הדיגיטלי - ואת כל זאת לעשות תוך מימוש ציפיות ההנהלה להתייעלות, לצמצום תקציבי ה-IT, ועשייה של 'יותר' ב'פחות'"

דורון גיגי, מנכ''ל יעל תוכנה. צילום: כפיר סיון

"שנת 2016 מסתמנת כשנה טובה לענף ה-IT המקומי, בעיקר בשל הרצון של ארגונים מכלל המגזרים להתחיל במסע לעבר הפיכת הארגון לדיגיטלי". כך אמר בראיון ראשון מאז נכנס לתפקידו, דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל.

גיגי דיבר במסגרת כנס שערכה החברה. הכנס, שנשא את הכותרת FAST DATA FOR DIGITAL, התקיים היום (ג') במלון דן תל אביב, ובו הוצגו פתרונות טיבקו (TIBCO), אותם מייצגת יעל בארץ זה יותר משני עשורים. את הכנס הנחה שי גנות, מנהל פעילות טיבקו בקבוצת יעל.

אתגר המנמ"רים בארגונים, אמר גיגי, "הוא להיכנס באופן חלק לעולם הדיגיטלי; ליצור ערוצים דיגיטליים מול הלקוחות ולהעביר חלק ממערכי ה-IT לענן. את כל זאת עליהם לעשות תוך מימוש ציפיות ההנהלה להתייעלות, לצמצום תקציבי ה-IT, ועשייה של 'יותר (שירותים ומוצרים) בפחות (תקציבים)'. הדיגיטל 'סוחב' את כל הארגונים ליותר עשייה מחשובית".

לגבי הענן, אמר גיגי, "ארגונים נמצאים בהתלבטות לגביו, האם עליהם להעביר את המחשוב באופן מלא, או לממש מודל היברידי. אנו חווים את ההתלבטות הזו בקרב ארגונים מכל המגזרים". הוא ציין כי "יעל מבינה את הצרכים החדשים של הלקוחות הארגוניים וצומחת בכיוון זה, בעיקר במימוש פתרונות מחשוב ענן של גוגל (Google). בסוף שנת 2015 פתחנו תחום פעילות נוסף לתחום. אנו מכוונים את מירב הפעילות שלנו לעולמות הענן והמסע לעבר הארגון הדיגיטלי".

גיגי סיים באומרו כי "בבסיס הרעיון של הטמעת מערכות טיבקו עומד הצורך באינטגרציה מושכלת של נתונים ובשינוע שלהם לצרכנים השונים. זה מה שאנו עושים כבר שני עשורים בשוק הישראלי – ובכל מגזרי התעשייה: בריאות, ייצור, תחבורה, תעופה ובשנים אחרונות גם במגזר הציבורי והמוניציפלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים