סמסונג השיקה בישראל את המכשירים החדשים בסדרת ה-Galaxy A

החברה שמה ב-A5 וב-A7 את הדגש על המצלמה, שכוללת ייצוב תמונה אופטי ושיפורים בצילום בתנאי חשיכה ובסלפי ● המכשירים תומכים בשירות התשלומים של סמסונג, שעל פי החברה יושק בארץ "בעתיד הקרוב"

ה-A7 של סמסונג

סמסונג (Samsung) השיקה היום (ב') בישראל את שני המכשירים החדשים בסדרת Galaxy A: ה-A5 וה-A7.

הדגש בשני המכשירים הוא על המצלמה. זו כוללת ייצוב תמונה אופטי (OIS) ועדשת F1.9 קדמית ואחורית, שלדברי החברה מאפשרת צילום ברמה טובה גם בתנאי חשיכה. היא כוללת גם אפשרויות שעוזרות לשפר את צילומי הסלפי: Wide Selfie ,Palm Selfie ואפקטים לייפוי התמונה.

שני המכשירים תומכים ב-LTE ומגיעים עם מסך ברזולוציה של 1920 על 1080, באיכות FHD. מסך ה-A7 מעט גדול יותר מזה של ה-A5 ועומד על 5.5 אינץ' לעומת 5.2 אינץ'. שניהם מבוססים על אנדרואיד 5.1 (לוליפופ) ומגיעים עם זיכרון אחסון בנפח של 16 ג'יגה-בייט ואופציית הרחבה עם Micro SD ל-128 ג'יגה-בייט. זיכרון ה-RAM שלהם עומד על שני ג'יגה-בייט ב-A5 ועל שלושה ג'יגה-בייט ב-A7. המשקלים של המכשירים הם 155 גרם ו-172 גרם, בהתאמה. הבטריה של ה-A5 היא 2,900mAh ושל אחיו הגדול – 3,300mAh. בשניהם מבטיחים בסמסונג הטענה מהירה.

ה-A5 של סמסונג

ה-A5 של סמסונג

דגמי ה-A5 וה-A7 של ה-Galaxy החדש תומכים ב-Samsung Pay, שירות התשלומים הניידים של סמסונג. השירות מוגן על ידי אימות טביעת אצבע ופועל הן עם טכנולוגיית העברת כספים מגנטית מאובטחת (MST) והן עם טכנולוגיית שדה קרוב (NFC). יצוין כי Samsung Pay עדיין לא זמין בישראל ומבטיחים כי הוא "יעלה ארצה" בעתיד הקרוב.

קוואנגאק קו, מנכ"ל  סמסונג אלקטרוניקס ישראל, אמר כי "השקת גרסת 2016 של ה-Galaxy A התבססה על משוב מהצרכנים על הדגמים המקוריים בסדרה. היא כללה שיפורים המציעים לצרכנים מיזוג של סגנון וביצועים לשימוש יומיומי".

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, ציין כי "בפעם הראשונה בישראל, סמסונג משיקה סדרת סמארטפונים לשוק הביניים, בעלת מאפיינים של מכשיר דגל, תוך שמירה על ביצועים, איכות חומרים ועיצוב. זהו צעד נוסף בדרך למהפכת התשלומים הניידים והנגשתם לקהל רחב יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים