"מותג הסיבים האופטיים Unlimited ישנה את המדינה"

IBC השיקה את המותג של המיזם, שצפוי לאפשר אינטרנט במהירויות גבוהות הרבה יותר, על סיבים אופטיים ● לדברי שר התקשורת, גלעד ארדן, מדובר במיזם "שיצמצם את הפערים ויקרב את הפריפריה"

מיזם הסיבים האופטיים IBC השיק היום (ג') את המותג החדש Unlimited, שבאמצעותו ישווק המיזם לצרכנים. לדברי אנשי המיזם, הוא עומד "לשנות את המדינה", לאפשר אינטרנט במהירויות גבוהות הרבה יותר ומעבר מספק גלישה אחד לאחר בתוך שניות בלבד, בהקלקה. הסלוגן של Unlimited הוא: "True fiber – מהירות ללא הגבלה, חופש ללא הגבלה".

במהלך האירוע הוצג אתר האינטרנט של המיזם, שבאמצעותו ניתן ללמוד על השירותים השונים ש-IBC מציעה ולהירשם אליהם בהרשמה מוקדמת, שכוללת גם את כתובת הלקוח. השירות יחל להינתן בעוד כחודש, לא בכל הארץ.

Unlimited מציע מהירויות של בין 100 על 100 מגה-ביט ל-1 על 1 ג'יגה-ביט ובאתר האינטרנט של המיזם ניתן להשוות בין ההצעות של הספקיות השונות בכל מהירות. הוא מאפשר להתחבר גם לשירותי טלוויזיה וטלפוניה קווית. על פי אנשי המיזם, הם יוכלו לדעת בזמן אמת היכן יש את הביקושים הרבים ביותר ויבצעו את פריסת השירותים שלהם בהתאם.

ג'ונס בירגסון, הבעלים של ViaEuropa והיזם השבדי שעומד מאחורי IBC, אמר כי "יש למיזם יתרונות רבים לישראל: אנחנו רוצים להגיע ל-30% חדירה בשנתיים, וזה ישנה את המדינה. זה פרויקט שווה מאוד לישראל. ניתן מהירויות גבוהות הרבה יותר".

"יש לנו דטה סנטרים בישראל והצעד הבא שלנו הוא האקו-סיסטם", אמר בירגסון. "דיברתי עם אנשים והם אמרו לי שהרעיון שלנו טוב אבל הוא לא יעבוד בישראל. זה לא נכון".

"ה-200 מגה של HOT – לא באמת 200 מגה"
האירוע התקיים בנוכחותו של שר התקשורת, גלעד ארדן, שמקדם את הפרויקט. לדבריו, "מדובר באחד הפרויקטים החשובים שממשלת ישראל מקדמת. תשתיות תקשורת חשובות כיום יותר מתחבורה ומתשתיות ותיקות אחרות שהיינו רגילים לדבר עליהן כמקרבות אוכלוסיות ומצמצמות פערים חברתיים. מהפכת המידע, שמבוססת על תשתיות התקשורת ומנגישה את המידע לכל אדם בכל שעה ובכל מקום – היא זו שמחברת בני אדם, שמקדמת את השכבות החלשות ויוצרת הזדמנויות חדשות לאנשים להשתמש בידע שלהם, לפתח על בסיסו שירותים ומוצרים חדשים. בזכות הצלחת המיזם נצעיד את המדינה קדימה להצלחות חדשות".

"אני מייחס למיזם הזה חשיבות נוספת: הוא המפתח לתחרות בתחום הקווי במדינת ישראל", אמר ארדן. "פתאום, בגלל המיזם של IBC, המתחרים משתדלים יותר. HOT מפרסמת אינטרנט במהירות של 200 מגה-ביט אבל זה לא בדיוק 200 מגה-ביט. התחרות האמיתית מבוססת על תשתיות וברגע שתהיה לנו התשתית של Unlimited – השמים הם הגבול".

השר אמר כי "אנחנו רוצים שישראל תוכר כחנו ת האפליקציות של העולם וכזו שמספקת את הפתרונות הכי מתקדמים. אעשה כל שביכולתי להסיר חסמים ולסייע לפרויקט הסיבים להתקדם כמה שיותר מהר". ארדן הוסיף שמשרד התקשורת יגיש בקרוב הצעת חוק ממשלתית שתאפשר את העברת ערוצי הטלוויזיה הפתוחים, אותם ניתן לקלוט באמצעות עידן פלוס, דרך האינטרנט.

IBC הוקמה בשיתוף פעולה בין חברות שונות, בהן חברת החשמל ובינת. עד כה הצטרפו אליו שבע חברות, בהן טריפל סי, 018-אקספון ו-019-מארס. דני לאובר, מנכ"ל המיזם, הבטיח כי בקרוב יצטרפו אליו עוד חמש חברות. "עד כה הן לא עשו כן מכיוון שהן מכינות את התשתית שלהן או שעדיין לא קיבלו ממשרד התקשורת רישיון לכך", אמר.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמוליק אוריאל

    יו"ר חברת החשמל יודע ומוסמך גם לתת רישיון מפ"א לאספקת אינטרנט/קווי ???יש מספר לא קטן של חברות המופיעות ברשימה באתר IBC ללא מחירים עם הכיתוב "בקרוב". לחברת GOLANTELECOM אין אפיללו "רישיון אחוד" שהוא רישיון זול (מאוד) בהשוואה לכל רישיון מפ"א אחר, שהחברות נדרשות להוציא, כדי לספק שירותים קוויים כוללים. GOLANTELECOM שמחפשת את הדרך הכי זולה ומהירה לעקוף את בעיית היעדר כדאיות כלכלית להוציא רישיון מפ"א ייחודי ואי קיומו של "רישיון אחוד", לכאורה גם לא בעלת רישיון רק לשירותי אינטרנט (ISP) !!! פשוט שערוריה !! מוכרים לנו "חתולים בשק " בעטיפת אנלימיטד והופכים אותנו הצרכנים לפראיירים . וזה בנוסף לקו סלולר של גולן שברוב הזמן וברוב הארץ ללא קליטה מפאת העדר תשתיות סלולר עצמאיות לגולן שהחזיר אותנו לאיכות קו סלולר כמו מימי 1998 כאן ..))) עלאאק ממיכאל גולן מספיק להיות פראייר אבל תהיה פראייר רק שלנו )) עלאאק מהפכה בשוק הסלולר …מהפכת בלוף להכשרת טייקון תחמן שלא משקיע בכלוום בישראל ורוכב על תשתיות כוולם ובחסות " דמי אירוח" במחיר מסובסד ע"י המדינה …. עלאאק תחרות ..תחרות לתפארת התחמנות שעטוף ב-UPLOAD -באנלימיטיד IBCמהירות הורדה מרשימה למדי של 673Mbps והעלאה של 91Mbps בלבד!יש לציין כי הסיבה לירידה במהירות קשורה בין היתר בתמיכתן החלקית של ספקיות האינטרנט ושל מחשוב הקצה שכל אחד ואחת מהן פוגע מעט ביכולתה של התשתית.במסגרת המיזם, מתכננת IBC לספק שירותי תקשורת מתקדמים באמצעות רשת סיבים אופטיים עד לבית המנוי. אך היא אינה מתכננת להציע את שרותיה לצרכנים, אלא לחברות התקשורת השונות שיוכלו הן לגלגל אותו למשתמש הקצה…..לפראיירים שיפלו בין כסאות ספקי האינטרנט לבין IBC – שכבר הצהירה שלא תבצע את עבודות החיבור במקטע שבין הדכונה המרוחקת ב5ק"מ ושבה יש את הפריסה לבין בנין הצרכן במרחק 5 ק"מ מהשכונה שבה הציבה את התשתית …ולא בטוח בכללללל שהמיזם יפרוס תשתיות בכלל רחבי הארץ הכל ישקל על פי כעדאיות כלכלית …ואיזורים בהם אין עמודי חשמל מיזם הסיבים לא יגיע ! ויש בישראל אלפי איזורים עם כבלי חשמל תת קרקעיים …ללא תשתית בזק/הוט המיזם לא יוכל לפרוס תשתיות בכלל הארץ ..)))עלאאק החברה מציעה את מוצריה תחת מספר המפתח 100: 100 שקלים לחודש כולל מע"מ עבור 100 מגה ביט גלישה ו-100 מגה ביט העלאה.

  2. דניאל יעקביאן

    האדם הראשון שמברך אותכם מכל הלב שתצליחו ברעיון ובחזון שלכם ואני מתפלל שהמחירים של הוט ויס ירדו עד לפשיטת רגל על כל הכספים ששדדו מהאזרחים התמימים תודה ויישר כוחכם דניאל

אירועים קרובים