תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NetApp Data Vision Day, יום ב' 5 במרץ, אודיטוריום ע"ש סמולרש, אוניברסיטת תל-אביב

"נט-אפ עונה על הצרכים החדשים של הלקוחות הארגוניים"

04/03/2018 14:21
שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"בשל השינויים הטכנולוגיים השונים, ובעיקר הקצב שלהם, ארגונים נדרשים לשינוי בתפיסת ה-IT, כזו שתניב ערך לעסק. ארגונים עוסקים בשלושה מימדים: הם רוצים לייעל ולחדש את הדטה סנטר שלהם – ולכן נדרש מעבר למוצרי פלאש. הפלאש הוא המענה למודרניזציה של הדטה סנטר, והוא מספק עלות בעלות כוללת, TCO, טוב משמעותית ממה היה נהוג, עם חיסכון בחשמל ונדל"ן, ושיפור ביצועים וזמינות. העולם הולך לפתרונות פלאש", כך אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל.

פרייס אמר את הדברים לקראת הכנס השנתי שעורך הסניף הישראלי של ענקית האחסון, NetApp Data Vision Day. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב', 5 במרץ 2018, באודיטוריום ע"ש סמולרש, אוניברסיטת תל-אביב.

לדברי פרייס, "ארגונים מחפשים פתרון ענן פנים-ארגוני. נט-אפ מתמקדת גם בעולמות תשתית ענן. עולם נוסף של פעילות הוא העולם ההיברידי: כל אותן תוכנות של אינטגרציה לענן חיצוני. מערכת HCI של נט-אפ מספקת את הפתרון הראשון בעולם המציע איחוד נתונים ללקוחות, באמצעות שחרור ממגבלות הדור הראשון והפעלת יישומים רבים, תוך הבטחת הביצועים והיתרונות של גמישות, אוטומציה ויכולת הרחבה ללא תחרות.

המשמעות של שילוב התשתיות יחד עם חזון Data Fabric היא האפשרות לבסס עומסי עבודה על החדשנות של SolidFire, כשפתרון ה-HCI של נט-אפ מספק לארגונים מכל הגדלים את הביטחון לאחד בקלות את כל עומסי העבודה, להתרחב בדרכים שלא ידרשו הגדלת משאבים וכן את הביצועים הדרושים ליישומים של הדור הבא".

נט-אפ, אמר פרייס, "עברה שינוי – אנו פעילים בעולם ה-IT בכובע החדש שלנו, כחברה לניהול מידע. בדרך זו היכולת שלנו לסייע לארגונים – גדלה".

חזון מארז הנתונים הופך למציאות

לדברי פרייס, "נט-אפ משלימה בימים אלה מהפך תפיסתי וטכנולוגי אותו ערכה בשנים האחרות. היא הופכת מחברת אחסון לחברת ניהול מידע. זה לא שחדלנו לעסוק בחומרה, אולם כיום אנו מציעים לארגונים פתרון בכל צורה שהיא: בענן, פתרון מבוסס תוכנה, בצורה של רכיב, התקן (אפליינס), או במסגרת תשתיות משולבות עמוק, Hyper Converged".

"המטרה של נט-אפ", אמר פרייס, "היא לסייע ללקוחות הארגוניים לנצל את המידע שלהם ולהפיק ממנו יותר. אין לנו פתרונות אנליטיקה – המטרה היא לסייע לשמירת המידע, לגיבוי ולהגנה עליו, וגם לשינוע של המידע בין העננים השונים – הפרטי, זה של ספק השירות והענן הציבורי".

לדבריו, "בעבר דיברנו על Data Fabric, חזון מארג הנתונים של נט-אפ, העוסק בפיתוח ושמירה של הנתונים בארגונים מכל הסוגים. התפיסה שלנו מציעה פתרון לאתגר הרציני בו נתקל כל ארגון, בבואו לשנע מחסני נתונים ענקיים בין הדטה סנטר הפרטי לענן הציבורי. כיום ארגונים שואפים לכך שהמידע שלהם יהיה נגיש בכל מקום, בלי קשר לסוג האחסון בו הוא נמצא – בין אם פלאש, דיסק, ענן, או מחוץ למיקום הפיזי של הארגון. בעזרת תפיסת Data Fabric של נט-אפ, אין צורך להשתעבד לענן אחד, או להיות תלוי במפעיל ענן אחד, וניתן להחליף לענן אחר בכל שלב. תפיסה זו מאפשרת מעבר פשוט, קל ויעיל. התפיסה כבר מיושמת בארגונים – חזון מארז הנתונים הופך למציאות".

"אחד ההיבטים של המהפכה הדיגיטלית", סיכם פרייס, "הוא בניהול הנתונים והפיכתם לכסף, לבעלי ערך עסקי. היום הפכנו מחברת אחסון לחברת ניהול נתונים וניהול מידע – זו גדולתנו וזה ייחודנו. הכנס יכסה את הצרכים החדשים של הלקוחות הארגוניים".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים