תוכן שיווקי
לקראת אירוע - מפגש בכירים של חטיבת CA ישראל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, יום ד' 21 בפברואר, מסעדת לומינה, תל אביב

"הדרך להזרקת חדשנות בארגונים עוברת דרך מפעל תוכנה"

18/02/2018 14:05
זוהר פרל, מנהל חטיבת חטיבת ברודקום-תוכנה ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס וסמנכ''ל בכיר בנס. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף

"ארגונים יקומו, ישרדו או יפלו על חדשנות. הדרך היעילה והבטוחה להזרקת חדשנות לארגונים, ולהפיכתם ליצירתיים, זריזים ותחרותיים – היא באמצעות טכנולוגיה ותוכנה. התחרות בין ארגונים היא על 'פיתוח יעיל ומהיר של תוכנה', והבסיס לכך הוא מפעל התוכנה שעומד בבסיסו של כל ארגון. רק כך ארגונים יצליחו לשרוד בעולם הדינאמי והתחרותי כיום", כך אמר זוהר פרל, סמנכ"ל בכיר ומנהל חטיבת CA ישראל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

פרל התראיין לקראת אירוע בכירים אותו תערוך חטיבת CA ישראל ב-NessPRO. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ד' במסעדת לומינה בתל אביב.

לדברי פרל, "הארגונים מתחרים היום על המהירות והיעילות שבה הם מצליחים לממש רעיון וחזון לתוצרים ותוצאות וזאת לרוב באמצעות תוכנה. לשם כך ארגונים נדרשים ליצירת אווירה המעודדת יצירתיות, גמישות מחשבתית, נכונות להשתנות וליטול סיכונים. רק כך הם יגיעו לזריזות הנדרשת כדפוס פעולה בעולם כיום. צריך לחשוב מהר, ללמוד מהר, ואם צריך אז גם להיכשל מהר ולהתחיל מחדש. זו הדרך היחידה להביא חדשנות: מוצרים חדשים, מודלים עסקיים חדשים, חדירה לשווקים חדשים והעמקת והידוק הקשר עם לקוחות".

על פי פרל, "ארגונים המתחרים ביניהם, נדרשים להגיע למצב המיטבי במחזוריות של תהליכי תכנון, פיתוח, בדיקות ומעבר לייצור וכל זאת על מנת להביא ערך עסקי משתנה ורציף – ובמהירות. ללא כך גורם מתחרה יחקה או יעקוף אותם והראשוניות שלהם תיעלם".

אינטילגנציה דיגיטלית – הנורמלי החדש

"הדרך היחידה ליישום חדשנות היא שימוש בטכנולוגיה" אמר פרל. "טכנולוגיה משמעה היא שורות קוד בתוכנה. כל ארגון מייצר מוצרים בהתאם לשוק בו הוא פועל. מוצרים אלה מבוססים יותר ויותר ומתחרים ביניהם על היעילות של אותן שורות קוד. לשם כך על כל ארגון להפנים כי בליבו פועם מפעל לייצור תוכנה – ושם נדרש שיהיה מוקד תשומת הלב שלו".

לדברי פרל, "הטרנספורמציה הדיגיטלית היא מהות תהליכית ואמת עסקית. כולם מדברים על זה – וזה גם נכון. עברו הימים בהם נשאלה השאלה האם ארגונים עושים טרנספורמציה לדיגיטל – או שהדיגיטל הוא זה שעושה טרנספורמציה לארגונים. הטרנספורמציה, ויש שיכנו אותה 'אינטילגנציה דיגיטלית', היא הנורמלי החדש, וזה תהליך רציף. אי אפשר לעשות שינוי ואז לנוח ולשבת על זרי הדפנה אלא מדובר על שינוי תפיסה ותהליך מתמשך המבוסס על מפעל שבו פסי ייצור לפיתוח תוכנה.  פסי הייצור במפעל התוכנה עוסקים בהגייה של רעיונות, תכנון, כתיבה של שורות קוד ובדיקה שלהן באופן מאובטח ויעיל – כדי לממש את רעיון ולהפכו לתוצאה".

"כאן נכנסת CA Technologies בישראל לתמונה", סיכם פרל. "CA Technologies היא חברה ותיקה, בת יותר מארבעה עשורים בשוק, אבל גם חדשנית עם חזון, גמישות והבנה של צרכי אלפי הלקוחות שלה. החברה מביאה כלים, ידע וניסיון יישומי רחב היקף, על מנת לסייע לארגונים להקים את מפעל התוכנה שלהם".

"CA מציעה להיות המנוע הארכיטקטוני והמודל שעליהם כל ארגון יבנה את התשתית הנדרשת לו על מנת להיות חדשני ותחרותי. CA עשתה זאת בעצמה, היא המציאה את עצמה מחדש, חידשה את פניה וכל מה שהיא מציעה ללקוחות, היא גם עשתה קודם בבית".

"אנחנו ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, המייצגים את CA בארץ למעלה משנתיים, מציעים לארגונים הישראליים להיות להם לשותף אסטרטגי וליהנות מהכלים והנסיון המקצועי שכולו מוכוון ומיועד לקדם ולהפוך רעיונות לתוצאות".

אירועים קרובים