תוכן שיווקי

תחום ה-AV וה-UC עולה כיתה!

ארגון ה-GPA בחר נציגות בישראל ליישום פתרונות אינטגרציה גלובליים

06/07/2017 10:11
AVCS

AVCS, חברת אינטגרציה לפתרונות מולטימדיה, התמודדה על חברות בתאגיד GPA (ר"ת Global Presence Alliance) כנציגה בלעדית מישראל. AVCS בעלת כל ההסמכות והתעודות הנדרשות על מנת לעמוד בסטנדרטים הנדרשים בחברות ל-GPA.

מדובר ברשת שותפות (מעין תאגיד) של חברות אודיו, וידיאו ו-UC, אשר מטרתה לסייע לחברות וארגונים לעבוד טוב יותר יחד מכל רחבי העולם.

ה-GPA מציע מאגר כישרון משולב של אלפי אנשי מקצוע, בעקבות שימוש באותם פרוטוקולים ונהלים בכל רחבי העולם. כחלק מהמסגרת של מומחיות בתעשייה, החברים בה מחויבים לשתף שיטות עבודה טובות מומלצות כדי להבטיח חוויית לקוח זהה ללא קשר למיקום.

הלקוחות הינם ארגונים בינלאומיים אשר מפוזרים במספר מיקומים שונים.

הרעיון המרכזי של ה-GPA הוא שללקוחותיו יש איש קשר עיקרי אחד ביישום טכנולוגיות שמע, וידיאו וטכנולוגיות UC בכל רחבי העולם. הדבר מקצר את זמן הטיפול באיפיון הפתרון ללקוח ומשפר את ההשפעה של כלי שיתוף פעולה חדשים.

חברי ה-GPA מביאים את הלקוחות מהארגונים המקומיים לפתרון הגלובלי של הארגון. העבודה עם המומחים של ה-GPA במדינה מתבצעת תוך כדי מעקב אחר אילוצים תרבותיים וכלכליים, וצלילה ישירות לשיפור עבודת צוות ויתרון תחרותי.

כל חברי ה-GPA פועלים לפי אותם תקני איכות, תהליכים ונהלים לאימוץ טכנולוגיה מוצלח. ה-GPA עוזר ללקוח לספק חוויית משתמש עקבית לכל מיקום ברחבי העולם.

AVCS כאמור נמנית היום בין חברי ה-GPA ותטפל בלקוחות לא רק בישראל, אלא גם ביוון וקפריסין .

אירועים קרובים