תוכן שיווקי
לקראת אירוע - informatica, יום ג' 6 ביוני, סטוקו

"אינפורמטיקה משדרגת את ה-Big Data לשלב הבא"

29/05/2017 14:26
לרום בר, יועץ אינפורמטיקה בכיר בקבוצת אמן. צילום: קובי קנטור

לקראת כנס Informatica Big Data של קבוצת אמן, מקבוצות ה-IT המובילות בישראל המייצג בבלעדיות את פתרון אינטגרציית הנתונים המוביל בעולם, שוחחנו עם לרום בר, יועץ אינפורמטיקה (Informatica) בכיר בקבוצת אמן, על היתרונות והערך המוסף שמספקת אינפורמטיקה בתחום ה-Big Data.

"לאחר שזיהתה את הצורך בשוק בהנגשת סביבת האינטגרציה לעולמות ה-Big Data, אינפורמטיקה, הספקית המובילה בעולם של פתרונות אינטגרציית נתונים, הרחיבה והתאימה את יכולות כלי האינטגרציה שלה לסביבות ה-Big Data".


"כיום, בזכות ההתאמה הזאת, ניתן לעבוד בסביבת העבודה המוכרת של אינפורמטיקה ולממש את אותן יכולות בדיוק בצורה קלה בסביבות ה-Big Data. למעשה, דרך עבודה זו מאפשרת עבודה בממשקי GUI פשוטים ומוכרים באופן שקוף".

"חבילת ה-Big Data של אינפורמטיקה מספקת לארגון פתרון רוחבי אשר בנוסף ליכולות האינטגרציה המוכרות והמובילות של החברה כולל מגוון פתרונות ומודולים ייחודיים כגון מנוע ה-Blaze ,Informatica Smart Executer ,Informatica Live Data Map ,Dynamic Mapping ועוד".

"ה-Smart Executer של אינפורמטיקה מייתר את הצורך של המשתמש בבחירת מנוע העבודה אל מול מקורות ה-Big Data. באמצעות יכולת ייחודית מובנית, ה-Smart Executor רץ באשכול הנתונים (Cluster) ומבצע אופטימיזציה אשר בסופו של דבר תחליט מי מהמנועים יריץ את התהליכים באופן הכי יעיל  ב-Cluster".

"יכולת זו מאפשרת מהירות וגמישות בעבודה אל מול מקורות ה-Big Data. בנוסף, אינפורמטיקה מבצעת Data Preparation באופן שוטף. זהו תהליך מקדים לאנליטיקה עסקית בו מבצעים ניקיון וסטנדרטיזציה למקור אחד או יותר של נתונים".

"אחד המודולים הייחודיים של אינפורמטיקה זה ה-Live Data Map, המאפשר לנתח ולהבין כמות גדולה של Metadata בארגון. באמצעות ה-Live Data Map ניתן לחלץ Metadata מאובייקטים ומערכות שונות ולקטלג את המידע על בסיס מונחים והקשר עסקי".

"בנוסף, ניתן להציג את זרימת הנתונים והקשרים לאורך כל התהליך והמערכות השונות בארגון. Live Data Map מתחזק קטלוג נתונים המשמש כמאגר מרכזי בארגון. המאגר מאחסן את כל ה-Metadata הארגוני מכלל המערכות הארגוניות כדוגמת Data Integration ,Business Glossaries ,Data Warehous ,Databases ו-Business Intelligence Reports".

"בנוסף, אינפורמטיקה מספקת ללקוחותיה את ה-Dynamic Mapping. החברה זיהתה צורך בשוק במפת אינטגרציה אשר מאפשרת שינוי של מקורות, יעדים והלוגיקה העסקית באמצעות חוקים עסקיים ופרמטרים ייחודיים".

"Dynamice Mapping מאפשרת שימוש חוזר במידע עבור מקורות ויעדים שונים. ניתן ליישם את ה-Dynamic Mapping באמצעות פיתוח מפת אינטגרציה אחת ולהחיל על מספר רב של מקורות ויעדים (גם כאשר ה-Metadata אינו זהה)".

"ה-Blaze, מנוע ייחודי אשר נבנה במיוחד עבור אינטגרציה ל-Hadoop מתוך הבנה שמנוע יחיד לעולם לא יהיה אופטימלי עבור כלל תרחישי האינטגרציה וכי לכל אחד מהמנועים השונים ישנם היתרונות והחסרונות שלו".

"Blaze הוא מנוע אשר יודע להתגבר על הפערים הפונקציונליים ויכולות העיבוד שיש למנועים אחרים בעבודה בסביבת Hadoop במטרה לספק ביצועים טובים יותר. Blaze משלים את המנועים הללו על ידי אופטימיזציה של תרחישי אינטגרציה, טיוב, חילוץ ומיסוך נתונים".

אירועים קרובים