תוכן שיווקי

שיתוף פעולה בין אריקום וצ'ק פוינט יספק פתרון משולב לגלישה מאובטחת לחברות

27/07/2016 16:39
אלון קנטור, סמנכ"ל פיתוח עסקי בצ'ק פוינט ואילן פריצקי, סמנכ"ל השיווק באריקום

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר העומדים בפני מנהלי IT בארגונים כיום הוא ללא ספק אבטחת הגישה לאינטרנט ולדפדפנים מתוך הארגון כמו גם מחוץ לארגון.

התקפות סייבר, גניבת מידע, כופרה (Ransomware), נוזקה (Malware), התגוננות מפני וירוסים, זליגת מידע, ושאר נזקים פוטנציאליים, מחייבים ארגונים לחפש פתרונות מתקדמים אשר יאפשרו חוויית משתמש נכונה ומאובטחת, וזאת מבלי לפגוע ביעילות ובפרודוקטיביות של הארגון והמשתמשים.

אריקום (Ericom) וצ'ק פוינט (Check Point) חברו יחד על מנת לספק פתרון הנותן מענה לגולשים, אשר מאפשר חסימה וסינון תכנים, הלבנת קבצים וניתוב הגלישה בצורה אוטומטית בהתאם לסוג האתר (פנימי/חיצוני), ללא צורך בדפדפן ייעודי וללא שינוי חוויית המשתמש הרגילה.


הפתרון המשולב מתבסס על Sandblast – הפתרון המתקדם של צ'ק פוינט, ועל אריקום Connect – הטכנולוגיות הטובות מסוגן.

Ericom Connect מותקן בסביבה מאובטחת ב-DMZ, ומספק Virtual Browser Environment המאפשר הפרדת סביבות ובידוד הגלישה ברשת (Web Browsing Isolation As a Proxy). רכיבי הפתרון המתקדמים של צ'ק פוינט מספקים, בין השאר, סריקה והלבנה מתקדמת של קבצים, וסינון יעדי התוכן אליהם יגשו משתמשי מערכת בידוד הגלישה.

אלון קנטור, סמנכ"ל פיתוח עסקי בצ'ק פוינט, אומר כי "פתרון ה-SandBlast של צ'ק פוינט מספק את בדיקת הקבצים העמוקה ביותר, שמטרתה למנוע נוזקות ומתקפות יום-אפס תוך שמירה על אספקה מהירה של תוכן בטוח למשתמשי הקצה", ועוד הוסיף קנטור כי "שילוב המוצר שלנו עם פתרון הבידוד של אריקום מאפשר ללקוחותינו לגלוש בביטחון דרך המעטפת המאובטחת, ולגשת לקבצים דרכה, ללא חשש מנוזקות, הן במהלך הגלישה והן בהורדת קבצים לתחנת הקצה".

אילן פריצקי, סמנכ"ל השיווק באריקום, הוסיף כי "שיתוף הפעולה עם צ'ק פוינט, אשר מכירה היטב את האתגרים הארגוניים הקשורים לגלישה באינטרנט, מהווה שילוב סינרגטי ייחודי המביא לשוק פתרון פורץ דרך לגלישה מאובטחת".

"הצלחתו של פתרון לגלישה מאובטחת נמדדת על פי מספר קריטריונים עיקריים, הכוללים פשטות הפריסה והתפעול, רמת האבטחה, איכות חווית המשתמש, ועוד", מוסיף פריצקי. "הפתרון המשולב של Ericom Connect ו-Checkpoint Sandblast נותן מענה לצרכים אלו, מספק חוויית משתמש טובה ביותר, ומסיר את המכשולים העומדים בפני ארגונים החייבים לספק לעובדיהם ולקוחותיהם גישה בטוחה, קלה ויעילה לאינטרנט".

הפתרון המשולב קל ופשוט להטמעה ומהווה קפיצת מדרגה באיכותו, מתבסס על הרכיבים המתקדמים ביותר של שתי החברות.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים