תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NessPRO CA, יום ב' 14 במרץ, לאגו

CA תספק את הדור הבא של שירותי חיזוי מזג אוויר למשרד המטאורולוגיה הבריטי

השירות המטאורולוגי הלאומי של בריטניה משתמש בפתרון CA API Management כדי לספק שירותי מזג אוויר חדשים ניידים ומבוססי ענן, לשפר את חוויית הלקוח ולהבטיח את פרטיות נתונים

28/02/2016 15:50
CA Technologies

שירות המטאורולוגיה הלאומי הבריטי – משרד המטאורולוגיה בשמו הרשמי – בחר ב-CA Technologies  כדי לחזק את הדור הבא של שירותים חדשנים ניידים ומבוססי ענן, לחיזוי מזג אוויר.

השירות המטאורולוגי של בריטניה ישתמש ב-CA API Management כדי  לחלוק את נתוניו באופן מאובטח עם שותפים עסקיים, ליצור תזרימי הכנסות חדשים ולוודא שלקוחות מהמגזר הציבורי, העסקי, הממשלתי ומגזרים נוספים מקבלים חוויית שירות יוצאת דופן, בכל ערוץ שבו יבחרו לעבוד עם משרד  המטאורולוגיה. CA Technologies מיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל.

צ'רלי יואן, מנמ"ר משרד המטאורולוגיה, ציין כי "משרד המטאורולוגיה משלב את המדע העדכני ביותר עם התקדמות טכנולוגית פורצת דרך והבנה מקומית על מנת לספק ללקוחותינו יתרון אופרטיבי. הידע, הניסיון והגמישות הנדרשים צריכים להיות ברשותנו על מנת שנוכל ליישם את המדע שלנו בקרב עסקים וגורמים ממשלתיים, כדי לנהל הזדמנויות וסיכונים הנובעים ממזג האוויר. CA API Management יחזק את הדור הבא של שירותי משרד המטאורולוגיה, ויאפשר לארגון לחלוק את הנתונים והאפליקציות שלו בבטחה עם שותפים, מפתחים, אפליקציות ניידות ושירותי ענן".

משרד המטאורולוגיה הבריטי מוכר כאחד מארגוני החיזוי המדויקים ביותר בעולם, ויוצר עד 3,000 תחזיות  ותדריכים מדי יום. המשרד מסתמך על ממשקי תכנות יישומים (APIs) כדי לחבר בין הנתונים המניעים את האפליקציות העתידיות הניידות ואלו שבענן. CA API Management מאפשר למשרד המטאורולוגיה לפתוח את נתוניו והאפליקציות שלו, באופן מאובטח, לצדדים שלישיים ולשתף מידע ברחבי הארגון, תוך שמירת הסכמי רמת שירות קפדניים בערוצים מול שותפים עסקיים וסוכנויות רבות, ושירותים הניתנים לצרכנים.

התוצאה היא חדשנות מהירה וניהול של שירותים חדשים ומבוססי ענן. לדוגמא, משרד המטאורולוגיה יוכל להשיק שירותים ניידים חדשים מבוססי אפליקציות כדי לסייע לציבור לקבל החלטות מושכלות יותר המבוססות על תנאי מזג האוויר, לגבי פעילויות חברתיות. שירותים חדשים יסייעו להגן על כוחותיה הצבאיים של בריטניה בעת שהם מתכננים תרגילים סביב מזג האוויר, או לשמור בבטחה על הטכנולוגיה באמצעות תחזיות מזג אוויר הקשורות לחלל. יתר על כן, שירותים ניידים חדשים אלה יכולים לעזור לכלכלה הבריטית ולכלכלות אחרות לשגשג באמצעות יעוץ למגזרי האנרגיה, הקמעונאות ומגזרים נוספים בכל הקשור למזג אוויר העלול להשפיע על מגמות צרכניות, או לאפשר לחברות תעופה להפחית עלויות, ולפעול בבטחה על פי לוח הזמנים.

להניע את הדור הבא של שירותים דיגיטליים

"שותפות זו עם CA Technologies תסייע להניע את הדור הבא של שירותים דיגיטליים במשרד המטאורולוגיה", אמר מילקו ואן דוג'יל, סגן נשיא בכיר של CA Technologies בבריטניה ואירלנד. "ניהול API הוא הדבק שמחבר אפליקציות ואחד הגורמים שמפרידים בין מנצחים למפסידים בכלכלת האפליקציות. CA API Management יאפשר למשרד המטאורולוגיה להפיק רווח מנתוני מזג האוויר והאקלים שלו, להאיץ פיתוח של שירותים ניידים ולהצמיח את הארגון".

CA Technologies פעלה בשיתוף פעולה הדוק עם Computacenter, הספקית העצמאית האירופית המובילה של שירותי תשתית בתחום ה-IT, כדי לספק את CA API Management למשרד המטאורולוגיה. הפתרון המשולב נבחר לאחר תהליך הערכה מפורט שנערך על ידי משרד המטאורולוגיה.

משרד המטאורולוגיה הוא שירות חיזוי מזג האוויר הלאומי של בריטניה. כארגון מוביל בעולם במתן שירותי חיזוי מזג אוויר ואקלים, המשרד מעסיק למעלה מ-1,700 איש ב-60 מקומות ברחבי העולם ופועל על בסיס מסחרי על פי יעדים שנקבעו. משרד המטאורולוגיה מוכר כאחד מארגוני החיזוי המדויקים ביותר בעולם, והוא משתמש בלמעלה מ-10 מיליון תצפיות מזג אוויר מדי יום, מודל אטמוספרי מתקדם ומחשב-על בעל ביצועים גבוהים כדי ליצור 3,000 תחזיות ותדריכים מדי יום. אלו מועברים למגוון עצום של לקוחות במגזר הממשלתי והעסקי, לציבור הרחב, לכוחות הצבאיים ולארגונים אחרים.

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות מיינפריים. למידע נוסף לחצו כאן.

עקבו אחר CA Technologies:

טוויטר
מדיה חברתית
הודעות לעיתונות
בלוגים

אירועים קרובים