תוכן שיווקי
לקראת אירוע Multimedia 2015 ב-30 במרץ

AV לחינוך – תמיד יש משהו ללמוד

29/03/2015 16:34
מוצרים חדשים ומרתקים. אקסטרון

תחום החינוך היה מאז ומתמיד שדה פעולה נרחב עבור אקסטרון (Extron), בכל הקשור לפיתוח מגוון רחב של מוצרים הנותן מענה לסביבת למידה-חינוך מרמת בית הספר היסודי ועד לאודיטוריומים מתקדמים בשירות ההשכלה הגבוהה. החידושים האחרונים של אקסטרון בתחום, כפי שיוצגו בתערוכה, נוגעים לתחומים מגוונים במישור ה-AV וכוללים מוצרים בקטגוריות הבאות: AV control Systems, AV streaming & recording, Wireless collaboration systems ועוד.

אחת הבשורות המעניינות ביותר שמוצאים בתחום היא ה-SMP 351 – Streaming and recording processor – מוצר המשמש ללכידה, העברה על גבי IP והקלטה של תכנים והרצאות. ניתן לחבר למוצר מקורות מחשב לטובת מצגת במשולב עם מצלמת מרצה בממשקי וידיאו מגוונים, וזאת לטובת חוויית צפייה מרוחקת בזמן אמת או לאחריו הכוללת את שני מקורות המידע במסגרת אותו ה-Stream.

ה-SMP 351 תומך ב-Streaming & Recording בו זמנית, כאשר מרכיב הסטרימינג אפשרי ברזולוציה או רוחב פס גבוהים לטובת רשת פנים ארגונית ונמוכים עבור רשת ציבורית. פלטפורמת ה-SMP מאפשרת התאמה מלאה לסביבות עבודה מגוונות, וזאת דרך ממשקי שליטה והפעלה מגוונים הכוללים, בין היתר, 4 I/O’s מובנים המוצר.

ה-SMP 351 קל להגדרה ולשימוש, אינו דורש רישיונות הפעלה כלשהם ובפועל מציב את יחס העלות-תועלת הטוב ביותר למוצר מסוגו.

אקסטרון תציג בנוסף את ה-DTP Crosspoint 84. המוצר משלב במארז 2U בלבד את כלל היכולות הטכנולוגיות הנדרשות למימוש פתרון AV מלא, תוך שמירה על גמישות הנדסית לטובת התאמת הפתרון לסביבת העבודה הנדרשת. יכולות אלה כוללות: 4K Matrix switcher, 2 Video Scalers מובנים, הרחקות STP (כניסות ויציאות) לטובת קישור למשדרים, מקלטים ואמצעי תצוגה מגוונים, ומערכת DSP מתקדמת מסוגה הכוללת יכולת שרשור מול סדרת ה DMP128 של אקסטרון. מעבר לכך, המוצר כולל בקר שליטה מתקדם, מגבר מונו או סטריאו ו-3 Port LAN switch מובנים. מדובר בפלטפורמה אידיאלית למימוש פתרונות עבור אולמות, כיתות לימוד מורכבות וכיוצא בזה. על מנת להרחיב את מגוון האפשרויות ההנדסיות, אקסטרון הכריזה באחרונה על גירסא נוספת של המוצר ללא מגבר ובקר מובנים.

בתחום ה-AV control, אקסטרון מציגה קו חדש ומתקדם של אפשרויות. בנוסף לבקרי השליטה ומסכי המגע מסדרת ה-Pro, הוכרזה באחרונה סדרת ה-MediaLink Plus, שמציבה רף חדש בכל הקשור לפנלים לשליטה מבוססים כפתורים קבועים. הרחבת ממשקי השליטה, השימוש בתוכנת קונפיגורציה מתקדמת והאפשרות להתאים כיתוב ייעודי לכל כפתור הופכים את סדרת ה-MediaLink Plus לכזו הניתנת להתאמה עבור מגוון רחב ביותר של חדרי הדרכה וכיתות לימוד. קלות התפעול וההגדרה מאפשרים גם למשתמשי הקצה לבצע שינויי ממשק במידת הצורך, כמו גם לשמור על אחידות תפעולית בתוך הארגון.

אקסטרון הכריזה באחרונה גם על ה-Sharelink 200 : Wireless Collaboration Gateway לטובת BYOD בסביבת העבודה המדוברת ולהציג תוכן וידיאו כולל 30fps full motion. בנוסף, למוצר ממשק USB המאפשר הצגת תוכן ישירות וזאת במקביל לחיבורים האלחוטיים. אפליקציית For Extron MirrorOp מאפשרת אינטגרציה מלאה מול דרופבוקס (DropBox).

לסיכום, יחד עם מרכיבי שמע דוגמת מגברים מסדרת XPA ,DSP’s ומסדרת DMP, מיקרופון IR מסדרת VoiceLift ומגוון רחב של רמקולים, כולל רמקולי תקרה מרחביים מסדרת Flat Field. אקסטרון מעמידה כיום את קו המוצרים-פתרונות הרחב והמגוון ביותר בתעשייה ומאפשרת מימוש כיתות ואולמות הדרכה התואמים לכל רמת מורכבות ותקציב מוגדרים.

להרשמה לכנס Multimedia 2015 לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים