לג'יט סקיוריטי גייסה 40 מיליון ד'; מפתחת מערכת לאבטחת פיתוח לענן

הטכנולוגיה של החברה מאבטחת בצורה אוטומטית את כלל תהליכי הפיתוח של ארגוני ענק ● תשתמש בכספי הגיוס לטובת פיתוח הפלטפורמה, הרחבת מערך המכירות שלה וגיוס עשרות עובדים נוספים בישראל ובעולם

מייסדי לג'יט סקיוריטי. מימין: ליאב כספי - מנהל הטכנולוגיות, רוני פוקס - מנכ"ל, וליאור ברק - מנהל התהליכים.

חברת הסטארט-אפ הישראלית לג'יט סקיוריטי (Legit Security), המפתחת פלטפורמה לאבטחת תהליכי פיתוח לענן בארגונים (Application Security Posture Management – ASPM), הכריזה על גיוס סבב B בגובה 40 מיליון דולרים. את הסבב הובילה הקרן CRV, שהשקיעה בין היתר בטוויטר, DoorDash, דרופבוקס וזרטו הישראלית, שנמכרה ל-HPE. לסבב הגיוס הצטרפו גם המשקיעות הוותיקות בחברה, בסמר ונצ'רס פרטנרס, TCV ו-סייברסטארטס, שהשקיעה בחברה עם הקמתה. הסבב הנוכחי מעמיד את סך ההון שגויס על ידי החברה על 77 מיליון דולר.

הפלטפורמה של לג'יט סקיוריטי נותנת מענה לאחת הבעיות הכואבות של ארגוני ענק ומנהלי האבטחה שלהם. חברות רבות ברחבי העולם אימצו תהליכי פיתוח מודרניים, אג'ייל ו-CI/CD לענן במטרה לייצר צמיחה מהירה באמצעות תהליכי פיתוח מואצים. בעקבות זאת, אתגר האבטחה הולך ומתעצם. עולם הפיתוח המודרני מתבסס על שרשראות אספקת תוכנה, על ידי הרכבת אפליקציות מחלקים רבים המפוזרים בשלבים שונים בתהליך בניית התוכנה, וכן מכלי אבטחה נקודתיים רבים, המייצרים כמות עצומה של התראות על חולשות. ארגונים רבים מתקשים במיפוי תהליכי הפיתוח ובשחרור אפליקציות מאובטחות, ובאופן לא מפתיע אלו הפכו לאחת מנקודות התורפה המרכזיות שלהם.

לג'יט סקיוריטי מאפשרת לארגונים לאבטח את תהליכי פיתוח התוכנה הפנימיים ומגינה על שרשרת אספקת התוכנה של כל ארגון מפני תקיפות. פלטפורמת ה- ASPM שפיתחה החברה ממפה בצורה אוטומטית את כלל הכלים והתהליכים במערך התוכנה הארגוני, לרבות כתיבת קוד, צנרת הפיתוח, תשתיות התוכנה וההרשאות ואוכפת מודל אבטחה מתקדם בכל השלבים הרלוונטיים. הפלטפורמה מנהלת את כל החולשות במקום אחד ומזהה את גורמי הסיכון המרכזיים באופן חכם, המייעל תהליכים ומאפשר לכל ארגון לפתח בקצב מהיר מבלי להתפשר על אבטחה.

החברה מעסיקה 60 עובדים במשרדיה בתל אביב, אוסטין, בוסטון ופאלו אלטו. החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס לטובת פיתוח הפלטפורמה, הרחבת מערך המכירות שלה וגיוס עשרות עובדים נוספים בישראל ובעולם. בנוסף, החברה תשקיע משאבים נוספים בהתמודדות עם האיום המתהווה של שימוש לא מאובטח בבינה מלאכותית (AI) ומודלים של שפה גדולה (LLMs) כחלק מתהליכי פיתוח יישומים.

כיום, הפתרון של החברה מגן על עשרות ארגונים, בהם גוגל, הבורסה לניירות ערך בניו יורק, ענקית המזון Kraft Heinz וחברות פורצ'ן 500 מובילות בתחומי הביטוח, הבנקאות ואבטחת מידע.

לג'יט סקיוריטי הוקמה בספטמבר 2020 על ידי רוני פוקס, שמשמש כמנכ"ל החברה, ליאב כספי, מנהל הטכנולוגיות וליאור ברק, מנהל תהליכים. השלושה הכירו ב-8200, שם שירתו בשירות קבע ארוך במדור ממנו יצאו כמה מהיזמים הבולטים בסייבר הישראלי. פוקס היה מעובדיה הראשונים של אאורטו שנרכשה על ידי מיקרוסופט, שבה גם היה ממובילי מוצר אבטחה חדשני ל-Azure, הענן של מיקרוסופט. פוקס גם הקים את חברת לומוביט, שכספי וברק היו עובדיה הראשונים, היא מוזגה לתוך צ'קמרקס בשלב הרעיון והייתה רכיב משמעותי בעסקת המכירה של צ'קמרקס בשלב מאוחר יותר.

פוקס ציין לרגל הגיוס, כי "הקמנו את לג'יט מתוך ההבנה שמפתחים ממשיכים לרוץ קדימה ולהאיץ, ומנהלי האבטחה צריכים כלים חדשים שמנהלים באופן אוטומטי ורציף את אבטחת האפליקציות בכל שלבי הפיתוח. יכולות ה-AI היוצרת החדשות שסחפו את העולם ומשולבות בתהליכי פיתוח פנימיים בארגונים יוצרות אתגר אבטחה חדש. הפלטפורמה שלנו מאפשרת למפתחים למנף את היכולות של מודלי שפה גדולים (LLM) בלי להתפשר על אבטחת התהליך. בשנה וחצי שעברו מאז הסבב האחרון, צמחנו בצורה מואצת, וארגוני ענק רבים (F500) אימצו את הפלטפורמה שבנינו לאבטחת תהליך הפיתוח. צמיחה זו התאפשרה רק בזכות צוות המומחים המדהים שגיבשנו סביבנו".

ג'יימס גרין, שותף בקר כללי בקרן CRV מסר: "התרשמנו מאוד מהצוות של לג'יט סקיוריטי ונדהמנו ממאגר הלקוחות שצברו בזמן כה קצר, אנו מצפים שקטגוריית ה-ASPM תביא לשינוי משמעותי בשוק אבטחת האפליקציות, ואנו מאמינים שלג'יט יכולה לעשות עבור תחום ה-ASPM את מה ש-Wiz עשתה עבור ניהול אבטחת הענק (CSPM)".

גילי רענן, מייסד קרן סייברסטארטס, הקרן הראשונה שהשקיעה בחברה, מסר: "אנו מתרגשים להמשיך לתמוך בצוות המוכשר והחרוץ בלג'יט סקיוריטי, בעוד הם ממשיכים להוביל את קטגוריית ה-ASPM הצומחת במהירות. מאז הקמתה נשארה לג'יט קשובה ללקוחות הארגוניים שלה ופיתחה פלטפורמה מובילה וקלה לתפעול, שמתאימה לצורכי השוק. כעת הגיע הזמן להאיץ את הצמיחה עם משאבים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים