IT פיננסי
גונג גייסה 250 מיליון ד' בסבב גיוס E – לפי שווי של 7.25 מיליארד ד'
בהמשך לסבב הגיוס הקודם של 200 מיליון דולר באוגוסט 2020, חוותה החברה צמיחה משמעותית הנובעת מהאצת מגמת הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים הכרוכה בעבודה מרחוק
חברת ALD גייסה 50 מיליון דולר בהנפקה בבורסת תל אביב
לקראת המיזוג הצפוי של חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, עם חברת הסייבר האב סקיוריטי, דיווחה הבוקר ALD על השלמת גיוס של כ-50 מיליון דולר בהנפקה בבורסת ת"א
אז כמה באמת מרוויחים בסייבר?
תחום הסייבר ואבטחת המידע הפך ברבות השנים לנחשב ונחשק במיוחד בעבור עובדים בזירת ההיי-טק - האם התברגות למשרות בו מוכיחה את עצמה גם בחשבון הבנק? ● וגם: כותבת הטור עונה לתגובות על פרסום נתוני השכר ודיוקם
המזכיר השני בשגרירות דרום קוריאה בישראל: "נכפיל את שיתוף הפעולה הטכנולוגי בינינו"
כך אומר קוואק קיונג-סיק, המזכיר השני בשגרירות דרום קוריאה והממונה על הנושאים הכלכליים בעקבות חתימת הסכם סחר חופשי בין שתי המדינות
חוויית מגורים קהילתית: חברת הסטארט-אפ ון גייסה 60 מיליון דולר
כספי הגיוס ישמשו את החברה להגדיל את המחקר, במקביל להגדלת המטה בניו יורק לשם צמיחה מואצת בארה"ב ● צפויה לגייס השנה 75 עובדים, מתוכם 50 למרכז הפיתוח שלה בישראל
זום: קפיצה של פי שלושה בהכנסות וזינוק של פי עשרה ברווח הנקי
אחת המרוויחות הגדולות ממשבר הקורונה היא זום, שפרסמה את את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של השנה הכספית 2022, המעידות על קפיצה של כמעט פי שלושה בהכנסות - 191.4%, ל-956.24 מיליון דולר, וזינוק של יותר מפי עשרה ברווח הנקי, ל-227.38 מיליון דולר
קומיוניקס הישראלית, מפתחת אפליקציית Pokerface, מגייסת 30 מיליון דולר
הכסף שגויס ישמש לשיפור ופיתוח יכולות באפליקציית Pokerface ולהרחבת החברה
אקסבים השלימה סבב גיוס של 200 מיליון דולר
חברת הסייבר שייסד הישראלי ניר פולק ערכה את הגיוס לפי שווי שוק של 2.4 מיליארד ● במקביל להודעת הגיוס, הנהלת החברה בישרה שמינתה מנכ"ל חדש



