מגעים למכירת רדוור לקרן ההשקעות סיריס קפיטל האמריקנית

החברה הישראלית של האחים זיסאפל - המתמחה בפיתוח מערכות אבטחה, ניתוב וניהול תעבורת רשת, באמצעות פרוטוקולי אינטרנט - יזמה את המו"מ על רכישתה מול הקרן, כך דיווח CNBC ● היקף העסקה לא פורסם אך שוויה הנרכשת מוערך בכ-1.7 מיליארד ד'

רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור. צילום: יובל שיבר, יש אווירה

האתר הכלכלי האמריקאי CNBC הודיע אתמול (ב') בשעות הערב שקבוצת ההיי-טק הישראלית רדוור (Radware) – שאותה ייסדו היזמים האחים יהודה וזהר זיסאפל ושמנכ"לה הוא רועי זיסאפל – מצויה במגעים כדי להימכר לקרן סיריס (Siris Capital) האמריקנית.

על פי CNBC, היוזמה לעסקה הגיעה מצד רדוור – המתמחה בפיתוח מערכות אבטחה, ניתוב וניהול תעבורת רשת, באמצעות פרוטוקולי אינטרנט.

סיריס מתמחה בהשקעות בחברות בורסאיות טכנולוגיות, ועד כה גייסה כ-5.9 מיליארד דולר. באתר של החברה כתוב שהיא בוחנת השקעות בחברות עם שווי של בין 500 מיליון ל-5 מיליארד דולר.

בתקופה האחרונה עניינן של חברות השקעה בחברות בורסאיות בתחום הסייבר, כדוגמת קבוצת רדוור, גבר מאוד לנוכח הגידול החד בהתקפות סייבר. עד כה חברות השקעה אלו השקיעו 23 מיליארד דולר ברכישת חברות סייבר, מאז התחלת שנת 2021, כשהרכישה הגדולה ביותר בתחום זה נעשתה על ידי תומא בראבו (Thoma Bravo), שרכשה את חברת הסייבר פרופפוינט (Proofpoint) תמורת 12.3 מיליארד דולר.

סכום העסקה לא פורסם, אך אם זו תצא לפועל, ההוצאה של סיריס תהיה הרבה יותר נמוכה מזו של תומא בראבו, שכן שווי השוק של רדוור, שמניותיה נסחרות בבורסות נסדאק, עומד על 1.67 מיליארד דולר.

ברדוור לא היו מוכנים להגיב לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים