פרוטאנטקס השלימה סבב גיוס שלישי בסך כולל של 50 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ החיפאית מפתחת טכנולוגיית טלמטריה בשבבים ולה משרדים בארץ ובעולם ● "ההשקעה תחזק את היתרון הטכנולוגי של החברה במגוון רחב של שווקים, החל מתעשיית הרכבים ועד חוות שרתים ושירותי ענן", אמר שי כהן, מנכ"ל משותף בחברה

הנהלת פרוטאנטקס. צילום: יח"צ פרוטאנטקס

חברת הסטארט-אפ הישראלית פרוטאנטקס (proteanTecs) – שפיתחה טכנולוגיה מבוססת דיפ-דטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות לאורך חייהן – הודיעה היום (ה') על השלמת גיוס של סבב C בשווי של 50 מיליון דולר. הגיוס הנוכחי הוא המשך של הגיוס שבוצע באוגוסט 2020, ומביא את החברה לשווי גיוסים כולל של 150 מיליון דולר.

את הגיוס הנוכחי הובילה KDT (ר"ת Koch Disruptive Technologies) והצטרפו אליה חברת פורש SE, קרן ההשקעות של חברת פולקסווגן, והמשקיעים האסטרטגיים MediaTek, Advantest וצ'מפיון מוטורס, חברת הבת של Allied Group.

שנה משמעותית עבור חברת הסטארט-אפ החיפאית

סבב הגיוס הגיע בעקבות שנה משמעותית עבור חברת הסטארט-אפ החיפאית. משנת 2020 הכפילה פרוטאנטקס את שוויה וחוותה גידול משמעותי במספר הלקוחות, ביניהם חברות מובילות בתעשיית השבבים, הרכב והענן. הגיוס הנוכחי ישמש להתרחבות החברה לשווקים גלובליים, להאצת פיתוח המוצר וליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים חדשים. 

פרוטאנטקס הוקמה ב-2017, על ידי שי כהן, שמכהן כמנכ"ל, אוולין לנדמן, שמכהנת כמנהלת טכנולוגיות ראשית, ורוני אשורי, שמכהן כסמנכ"ל תפעול ראשי, היא מפתחת טכנולוגיה של טלמטריה בשבבים – UCT (ר"ת Universal Chip Telemetry) – עבור מערכות אלקטרוניות לאורך כל מחזור חייהן, ומגבירה את ביצועיהן ואת מהימנותן. בעזרת יישום יכולות AI על נתונים חדשים שנאספו על ידי חיישנים המוטמעים בשבב. פרוטאנטקס מספקת תובנות שלא ניתן היה להשיג עד כה, משפרת את איכות השבב והמערכות בהן השבב מותקן ומתריעה על תקלות, וכך מאריכה את חיי המוצר. מטה החברה ממוקם כאמור בחיפה, ולחברה משרדים נוספים בקליפורניה, ניו ג'רזי, תל אביב ובטאיוואן. החברה מעסיקה 130 עובדים, מתוכם 90 בישראל, ובכוונתה להגיע למעל 200 עובדים בשנה הקרובה.

לדברי שי כהן, מנכ"ל ומייסד שותף, פרוטאנטקס: "ההשקעה תחזק את היתרון הטכנולוגי של החברה במגוון רחב של שווקים, החל מתעשיית הרכבים ועד חוות שרתים ושירותי ענן. הגיוס מבסס את האסטרטגיה שלנו להביא לאינטגרציה של נקודות מבט שונות ומגוונות בתעשייה, על מנת לספק פתרונות ניטור עמוק בכל שלב. כל זאת על מנת לפתור אתגר רוחבי בשרשרת הערך. אנחנו מודים על המשקיעים הנוכחיים והחדשים, ועל תמיכתם בחזון המשותף להביא שפת-דטה אחידה לכלל התעשייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים