תוכן שיווקי

Eaton מבססת את מעמדה בישראל בשוק מערכות ה-UPS המודולריות

24/05/2018 12:52
מימין: אשר בוחניק, מנהל תחום Eaton ב-CMS, ואלכס סורדין, מנהל חטיבת Power Quality ב-Eaton ישראל. צילום: ניב קנטור

Eaton, מובילה עולמית בתחום האנרגיה, עם מגוון פתרונות לניהול כח אלקטרוני, הידראולי ומכני, הדגימה נוכחות מרשימה בביתן CMS, מפיצתה הרשמית בישראל, במסגרת תערוכת בינת אקספו, שהתקיימה באחרונה בגני התערוכה בתל אביב.

ישבנו עם אלכס סורדין, מנהל חטיבת Power Quality ב-Eaton ישראל, ועם אשר בוחניק, מנהל תחום Eaton ב-CMS, לשיחה על חידושים וחדשנות.

לדברי סורדין, ״Eaton נחשבת למובילה גלובלית בתחומה, הן בשל איכות המוצרים והן בשל פתרונות ייחודיים מסוגם שהיא מציעה לתחומי התעשייה והאנרגיה. למשל, בתחום מערכות האל פסק, שהוצגו בכנס בינת אקספו, אנחנו מציעים מערכות שנחשבות לחדשניות מאוד ומהסדרות המובילות בעולם. ה-9PX שלנו, שנחשב לראשון בקטגוריה שלו, מספק Unity Power Factor כבר ממערכות בעלות הספק של 1kVA, להבדיל מרוב המערכות הקיימות בשוק בקטגוריה זו (kW=VA), ועל ידי כך מסוגל לגבות יותר שרתים בדירוג VA שווה, בעלי מקדם הספק נמוך יותר. אנחנו מספקים פתרון זה, כמו גם פתרונות נוספים בתחום האנרגיה והתשתיות, באופן ורסטילי וברמות שונות של תמיכה וליווי, בהתאם לצרכי הלקוח".

הוא הוסיף כי "בתחום פסי השקעים (ePDU), שגם אותם הצגנו בכנס, אנחנו מציעים ללקוחות מגוון רחב של מוצרים, שניתן להתאים לצורות רבות של שימוש – החל מפסי שקעים בסיסיים ועד לפסי שקעים מנוהלים, לרבות תוכנות ניהול לשרתים וירטואליים. הדגמים החדשים של פסי השקעים המתקדמים שלנו כוללים גם מנגנון לנעילת כבלים (פטנט רשום של Eaton), בעלי יכולת עבודה ואספקת מתח גם בטמפרטורות גבוהות במיוחד, של עד כ-60 מעלות. הדבר מבטיח אספקת מתח רציפה גם בתנאי עבודה קשים במיוחד".

"חשוב לציין ש-Eaton היא חברה בינלאומית מובילה בתחומי האנרגיה והתשתיות, עם מחזור מכירות שנתי של יותר מ-20 מיליארד דולר, והיא מבצעת כל הזמן פרויקטים בסדרי גודל לאומיים כמעט בכל מדינה בעולם, לרבות ארצות הברית, אירופה והמזרח הרחוק. החזון שלנו והיישום שלו בכל מדינה בעולם נשען על שני היבטים מרכזיים: שמירה על חדשנות בלתי מתפשרת, ואספקת מוצר איכותית בשירות אמין ומותאם בדיוק לצרכי הלקוח. אנחנו, ב-Eaton ישראל, מיישמים מדי יום חזון זה, על מנת שגם השוק כאן, בארץ, יוכל ליהנות מאותם הסטנדרטים המוקפדים, מהניסיון, מהיכולות הטכנולוגיות ומהעוצמה הארגונית הגלובלית של Eaton", אמר סורדין.

השוק הישראלי מרגיש בשטח את הצמיחה והביצועים

לדברי בוחניק, "אנחנו מרגישים כבר עכשיו בשטח את הצמיחה ואת העלייה המרשימה של הביקושים המגיעים מהלקוחות למוצרי Eaton. קיימת בשוק הישראלי דרישה גבוהה למוצרים אמינים ואיכותיים למערכות הדטה סנטר. אנחנו, ב-CMS, כמפיצה רשמית של Eaton בישראל, מחזיקים מלאים המותאמים בדיוק לצרכי הלקוחות הישראליים ויודעים להיות קשובים לדרישות השוק. נמשיך לקדם ולהגדיל את שיתוף הפעולה עם Eaton בכלל ולתחום האנטרפרייז בפרט".

"CMS היא חברת הפצה מהגדולות בישראל בתחומי המחשוב וה-IT", הוסיף בוחניק. "החברה מייצגת את מיטב החברות המובילות בעולמות אלה, בין היתר אינטל (Intel), מיקרוסופט (Microsoft), סימנטק (Symantec), דל (Dell), אפסון (Epson), אדובי (Adobe) ו-וריטאס (Veritas). החברה בעלת מערך הפצה ענף ורחב, הכולל כ-1,500 משווקי משנה שפועלים בתחומים הביתי, העסקי והארגוני. אנחנו מעניקים פתרונות פריסייל ופתרונות כוללים ללקוח בכל קשת המותגים שאנחנו מפיצים – דבר שמעניק יתרון מנצח בשוק".

אירועים קרובים