אריק שמידט לסטודנטים: התנתקו מהמחשב לשעה ביום

יושב ראש גוגל קרא לסטודנטים באוניברסיטת בוסטון "להפנות את המבט מהמסך ולהביט בעיני האדם שאתם אוהבים" ● הוא דיבר על היתרונות של המדיה החברתית ואמר ש-"אתם מקושרים וחלק מכם מפרסם ודאי בטוויטר את הדברים שאני אומר" ● ואמנם, לפחות 12 סטודנטים עשו זאת

לאריק שמידט, יושב ראש גוגל (Google), יש עצה חשובה לסטודנטים: להתנתק מהמחשב לשעה ביום. "כבו את הדבר הזה לשעה ביום", אמר אמש (א') שמידט לסטודנטים באוניברסיטת בוסטון, וזכה למחיאות כפיים מהקהל. "הפנו את המבט מהמסך והביטו בעיניו של האדם שאתם אוהבים. נהלו שיחה, שיחה אמיתית".

שמידט אמר את הדברים במהלך נאום שהתמקד דווקא ביתרונות של המדיה החברתית. לדבריו, "מאפיין חשוב של העולם החדש טמון ביכולת לשמור על ייחוד גם במצב של קישוריות מלאה. זו, למעשה, התגשמותו של החלום האמריקני".

הוא קרא לסטודנטים להציב יעדים ולא לפחד מכישלון. "כל האפשרויות פתוחות בפניכם ואתם יכולים להגדיר את העידן שלכם. אתם ערים, אתם מקוונים, אתם מקושרים. חלק מכם ודאי מפרסם בטוויטר (Twitter), ברגעים אלה ממש, את הדברים שאני אומר", הוסיף. ואכן, שמידט צדק – לפחות תריסר סטודנטים צייצו את דבריו במהלך נאומו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים