ד"ר ישע סיון, איגוד האינטרנט הישראלי: "מטרת האיגוד היא לשפר את איכות החיים בישראל באמצעות האינטרנט"

"האינטרנט מבשיל, הציפיות שלנו מהאינטרנט יותר גדולות ולכן גם הציפיות מהאיגוד יותר גדולות, ואנחנו כאן כדי לממש את הציפיות", כך אמר סיון, נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, במליאת הפתיחה של הכנס ה-16 של האיגוד המתקיים בירושלים ● סיון הבטיח להתמקד השנה בתחום המשילות בכל הנוגע להתנהלות הארגון עצמו, לרבות הגדרה יותר מדויקת בנוגע לאופן בו צריך הארגון לעבוד, בחינה ובקרה של תהליכי ניהול וקבלת החלטות באיגוד, הטמעתה של מדיניות עדכנית, הגברת השקיפות הארגונית וייעול תהליכי העבודה באיגוד

"האינטרנט מבשיל, הציפיות שלנו מהאינטרנט יותר גדולות ולכן גם הציפיות מהאיגוד יותר גדולות, ואנחנו כאן כדי לממש את הציפיות", כך אמר ד"ר ישע סיון, נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, במליאת הפתיחה של הכנס ה-16 של האיגוד המתקיים בירושלים.

לדבריו, "מתכונת האתרים שאנחנו מכירים תצטרך לעבור שינוי, השילוב של ניידות ומסחר אלקטרוני ישנה את התפיסה שלנו של האינטרנט".

"איגוד האינטרנט פועל לקידום מרחב דיגיטלי ניטראלי ומבוזר לטובת כל משתמשי האינטרנט בישראל, בכל תחום", אמר סיון והוסיף, כי "מטרת האיגוד היא לשפר את איכות החיים בישראל באמצעות האינטרנט".

סיון הבטיח להתמקד השנה בתחום המשילות בכל הנוגע להתנהלות הארגון עצמו, לרבות הגדרה יותר מדויקת בנוגע לכיצד צריך הארגון לעבוד, בחינה ובקרה של תהליכי ניהול וקבלת החלטות באיגוד, הטמעתה של מדיניות עדכנית, הגברת השקיפות הארגונית וייעול תהליכי העבודה באיגוד.

אתי אקרלינג, המנכ"לית הטריה של איגוד האינטרנט, חשפה כי בישראל רשומים כיום 231 אלף שמות מתחם, מתוכם 31 אלף הם שמות מתחם בעברית.

עוד אמרה אקרלינג, כי "בתחום המשפט ורגולציה יזם האיגוד מהלכים והסדרים רגולטורים ועצמיים בתחומים הקשורים לאינטרנט, כולל גיבוש כללי התנהגות אתית וטיפול בנושא הניטראליות ברשת, בשיתוף עם משרד התקשורת. האיגוד יוזם ועורך ניירות עמדה כתגובה ליוזמות חקיקה, תוך העדפה של הסדרה עצמית בהתאם לצורך".

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, סיפר על השימוש באינטרנט במערכות שונות של העירייה ועל הרצון שלה להפוך כר ניסוי לטכנולוגיות המפותחות בישראל, לדבריו, הוא מקדם את השימוש ביישומים מתקדמים באינטרנט בעקבות ניסיונו כאיש עסקים, וכמי שהקים בהתנדבות את אתר סנונית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים