גדי עסיס, גטר-טק: "המטרה היא לספק ללקוח הארגוני סביבת הדפסה חכמה"

"בסביבה כזו יודעים מה קורה, יודעים למדוד, יש תהליכים מהירים יותר, עם מיכון תהליכים והפקת מסמכים בארגון על פי צרכיו, הוספת תבונה וידע למבנה המסמכים בארגון - גם אלה הדיגיטליים וגם הפיזיים", אמר עסיס, מנהל פרויקט מוצר בחברה ● לדבריו, "כך יתקבל פישוט של התהליכים העסקיים במהלך הפקת המסמכים"

"העילה והמטרה בביצוע פרויקטים בעולם ההדפסה הארגוני הן להביא לנראות ולשקיפות בתחום, לצד יצירת סביבת הדפסה ארגונית חכמה", כך אמר גדי עסיס, מנהל פרויקט מוצר בגטר-טק.

עסיס דיבר בכנס PRINT2011. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (א') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום ובהנחייתם של פלי הנמר, נשיא ויזם אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי עסיס, גטר-טק מייצגת, בין השאר, את לקסמרק (Lexmark), מיצרניות המדפסות הגדולות בעולם, ומספקת פתרונות הדפסה לשוק הפרטי ולשוק העסקי כאחד. "מוצרי החברה כוללים מגוון רחב של מדפסות ומכונות משולבות בטכנולוגיות לייזר והזרקת דיו", אמר. הוא ציין, כי "כנציגתה הרשמית והבלעדית של לקסמרק בישראל, מלווה גטר-טק את לקוחותיה, החל משלב הייעוץ וניתוח צורכי ההדפסה של הארגון דרך חישוב החיסכון בעלויות וכלה בשלב ההטמעה והתמיכה". הוא אמר, כי החברה פעילה בהטמעת פרויקטים כבר מ-1999 והוסיף ש-"הלקוח הארגוני זקוק לניהול כלים לפרויקט הדפסה. בין השאר, יש להתמקד בארגון ובערכיו, כדי לכמת את הפעילויות השונות בתחום ואת התוצרים".

"בין תוצרי הפרויקט יתקבלו מדידה ובחינת תהליכי הפקת המסמכים בארגון", ציין עסיס. לדבריו, "לספק יש ניסיון מהשטח על מנת להביא להליכה משותפת ולהצלחת הפרויקט".

אשי מרק, מנכ"ל ATI פתרונות משרד. צילום: קובי קנטורהוא סיכם באמרו, כי "המטרה היא להפוך את סביבת ההדפסה הארגונית לחכמה. בסביבה כזו יודעים מה קורה, יודעים למדוד, יש תהליכים מהירים יותר, עם מיכון תהליכים והפקת מסמכים בארגון על פי צרכיו, הוספת תבונה וידע למבנה המסמכים בארגון – גם אלה הדיגיטליים וגם הפיזיים. כך יתקבל פישוט של התהליכים העסקיים במהלך הפקת המסמכים. אחד היתרונות שלנו הוא היכולת להראות לארגונים כיצד הם משתפרים במהלך הפרויקט ולאחריו".

"המגמה – גידול בכמות המסמכים המודפסים"

אשי מרק, מנכ"ל ATI פתרונות משרד, אמר שההוצאות הארגוניות על הדפסה עומדות על 1%-3%, כאשר המגמה היא גידול בכמות המסמכים המודפסים. הוא ציטט נתון של חברות המחקר שלפיו 40% ממשאבי ה-IT הארגוני, לרבות ה-HelpDesk, מופנים למענה על בעיות הדפסה.

מרק ציין כמה מהאתגרים הניצבים בפני אנשי התפעול וה-IT בארגון בקשר לעולם ההדפסה: "מערכת המדפסות אינה מנוהלת ומבוקרת; אין מעקב אחר ניצולת הטונרים; אין מיטוב של סוג המדפסת ביחס למיקום והניצולת שלה". הוא הציג מערכת לניהול ההדפסה שלדבריו "מסייעת לנהל בצורה מיטבית את מערכת ההדפסה הנוכחית, כמו גם לסייע בהמלצות לניהול ההדפסה בעתיד". כך, אמר, "ניתן להגיע לחיסכון של 10%-30% בעלויות ההדפסה. עלויות אלה כוללות תחזוקה מונעת, שמצמצמת את זמן נפילות המערכות, לצד יכולת לנהל במדויק את המלאי בתחום, עם הקטנת המעורבות של אנשי ה-IT בתהליך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים