בשורות למשתמשי אנדרואיד: כעת אפשר להוריד אפליקציות במקביל

חנותה של גוגל, ה-Play Store, ערכה שינוי ומאפשרת כעת לשתי אפליקציות לרדת בו-זמנית ולמשתמשים לבזבז פחות זמן בהמתנה

תאפשר הורדת אפליקציות במקביל. חנות גוגל.

משתמשי אנדרואיד זכו באחרונה לשיפור נחוץ בחנות היישומים של גוגל, ה-Play Store – מעתה הם יכולים להוריד ולהתקין שתי אפליקציות בו-זמנית. משמעות השינוי הוא שהמשתמשים לא יצטרכו תמתין עוד בקוצר רוח עד שאפליקציה אחת תסתיים לפני הורדת השנייה – והדבר חשוב במיוחד במקרים של משחקים "כבדים" יותר או עדכוני תוכנה גדולים.

את החדשות חשפו דיווחים של 9to5Google ו-Android Central, בין השאר. ב-9to5Google דווח כי התכונה זוהתה לראשונה באחרונה. הדו"ח הדגיש שזו למעשה אינה פונקציונליות חדשה לגמרי, אלא השקה רחבה יותר של תכונה שהייתה בבדיקה כבר זמן מה. Android Central גם היא אישרה את העדכון, וציינה שמשתמשים עם טלפונים ומכשירי Pixel עם אנדרואיד 14 היו בין הראשונים לחוות את השדרוג.

אז איך זה עובד? הורדת שתי אפליקציות בו-זמנית היא פשוטה – מסמנים את האפליקציות שרוצים להתחיל להוריד ולהתקין, ומשסימנתם שתיים כאלו – תהליך ההורדה יחל, אבל כעת עבור שתיהן יחד.

אם סימנתם יותר משתי אפליקציות – החנות של גוגל תציב את היישומים בתור, ותתחיל להוריד אותם במקביל, אבל שלא כמו עד כה, מעתה – בצמדים. כתמיד, תוכלו לעקוב אחר התקדמות כל הורדה ישירות באפליקציית Play Store או אפילו במסך הבית שלכם.

העדכון הזה אולי נראה מינורי, אך זהו שיפור משמעותי עבור כל מי שמוריד אפליקציות לעיתים קרובות. קיצור זמני ההמתנה הללו, במיוחד בעת הגדרת מכשיר חדש או התעדכנות במצבור של הורדות, יכול להוות חיסכון מבורך בזמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים