גיל וייזר, לשעבר מנכ"ל HP ישראל: "קהילת ההיי-טק – שותפה אסטרטגית בהצלת חיים"

"מגן דוד אדום לא ממומן על ידי המדינה ולכן הוא נזקק לסיוע בגיוס משאבים, במטרה לשפר את היכולות הטכנולוגיות שלו", אמר וייזר, שמשמש גם כחבר הנהלה בשוחרי מד"א, בכנס KickOff ● במהלך הכנס חזו המשתתפים בתצוגת תכלית של הצלה

"מגן דוד אדום רואה בקהילת ההיי-טק שותפה אסטרטגית מהמעלה הראשונה בקידום יעדי הארגון, קרי – הצלת חיים וסיועי הומניטרי לאזרחי המדינה", כך אמר גיל וייזר, ממקימי תעשיית טכנולוגיית המידע בארץ וחבר הנהלת שוחרי מד"א.

וייזר השתתף בטקס במסגרתו חולקו ל-32 בעלי תפקידים בענף ה-ICT הישראלי אותות הערכה והצטיינות על פועלם בשנת 2013. המגנים חולקו במסגרת כנס KickOff 2014, שנערך לציון פתיחת שנת הפעילות העסקית 2014. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהנחיית פלי הנמר – יזם ומנהיג הקבוצה.

יצוין כי וייזר היה בעברו מנכ"ל דיגיטל-ישראל, פיברוניקס ו-HP ישראל. הוא הסביר כי "מגן דוד אדום הוא מלכ"ר שלא ממומן על ידי המדינה ולכן הוא נזקק לסיוע בגיוס משאבים, במטרה לשמר ולשדרג כל העת את יכולותיו הטכנולוגיות. זאת, גם לנוכח האתגרים המורכבים בפניהם עומדת המדינה".

הוא הוסיף כי "שוחרי מד"א מבקשים להעמיק עוד את שיתוף הפעולה עם אנשים ומחשבים, כדי לאפשר לנו סיג ושיח עם האישים המרכזיים בקהילת ההיי-טק".

"מד"א זקוק לכל סיוע מההיי-טק"
דניאל צימט
מעמותת שוחרי מד"א אמר לאנשים ומחשבים כי "העמותה שמה לה למטרה לסייע למגן דוד אדום בשדרוג היכולות שלו, לתת מענה לצרכים המיידים וגם לצרכים העתידיים של מדינת ישראל בכל מה שקשור בהצלת חיים ובסיוע הומניטרי".

לדבריו, "מד"א, כארגון שהטכנולוגיה היא הבסיס לפעילותו, זקוק לסיוע בכל רמה שהיא, בכל צורה שהיא, של חברות ואנשי היי-טק. אלה יכולים לתת לו את היכולות, את גיוס המשאבים ואפילו ייעוץ בנושאים טכנולוגיים, שישפר בעוד הרבה את היכולת של מד"א להיות בחזית הטכנולוגיה בכל הנוגע להצלת חיים בישראל".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

הוא התייחס לתצוגה שהייתה בכנס ואמר כי היא "כללה אחדות מהטכנולוגיות החדשניות ופורצות דרך שנותנות למד"א את היכולת להגיב בזמן כמעט מינימלי לכל בעיה, כאשר היא קורית בכל מקום בארץ".

אודי גלפשטיין, מדריך ראשי במד"א, הסביר כי "בובת התרגול מדמה מצבי חירום ברפואה דחופה. עם הבובה הזו אנחנו מתרגלים את החניכים שלנו לבצע החייאה בצורה הכי טובה שאפשר ולבצע טיפול מתקדם בחולה. בנוסף, הצגנו מעסה לב אוטומטי שהפרמדיקים של מד"א מפעילים בשלב מאוד מוקדם, בשטח, על מנת להעניק לחולה את עיסוי הלב הטוב ביותר – שהוא דבר חשוב בזמן החייאה. כמו כן, יש לנו מנשים אוטומטי שכבר נמצא בניידות ובמסוקים של מד"א. שני המכשירים נותנים יד יותר חופשית לפרמדיק לבצע את הפעולות החשובות של הנשמה ועיסויים בצורה יותר טובה".

מכשיר נוסף שהוצג הוא קורפולס. לדברי גלפשטיין, "הוא מקליט את הנתונים הפיזיולוגיים של החולה והפצוע בשטח ומשדר אותם למוקד הרפואי, שמאויש על ידי רופא 24 שעות ביממה. הפרמדיק בשטח והרופא במוקד רואים את כל הנתונים בזמן אמת. זה נותן להם אפשרויות יותר מתקדמות בזמן אמת, כולל קבלת החלטות מושכלת יותר, תוך שיתוף פעולה בין הפרמדיק לרופא. הדברים האלה הם שעושים את ההבדל בין חיים למוות".

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים