כלל ביטוח תשדרג ותרחיב תשתיות ה-IT שלה בפרויקט ענק בהיקף עשרות מיליוני שקלים

החברה תטמיע מוצרי VCE - אחסון, שרתים ותקשורת במארז אחד, של סיסקו, EMC ו-VMware, ותקים אתר שלישי בחו"ל

כלל ביטוח תשדרג את תשתיות ה-IT שלה בפרויקט שהחל בימים אלה וצפוי להסתיים במחצית השנה. מדובר בפרויקט ענק שהיקפו עומד על עשרות מיליוני שקלים.

אומניטק מקבוצת מלם-תים היא שתספק לכלל ביטוח את מערכות חברת VCE – אחסון, שרתים ותקשורת במארז אחד, של EMC, סיסקו (Cisco) ו-VMware. חיים אינגר, מנהל תחום תשתיות בכללביט מערכות, ינהל את הפרויקט, בליווי מומחי EMC ו-VCE מהארץ ומחו״ל.

כדי להתאים להנחיות הרגולטור, הפרויקט יכלול הקמת אתר שלישי של כלל ביטוח בחו"ל. כמו כן, ישודרגו במסגרתו כל תשתית ה-IT של כלל ביטוח, לרבות מערכות אחסון של ה-High End, הוספת מערכי אחסון מהירים ומבוססי פלאש (Flash) מסדרת Xtrem IO ושדרוג והרחבה של מערכות הגיבוי והארכוב המבוססות על טכנולוגיות EMC.

גיל ארזי, מנכ״ל כללביט מערכות ומנהל מערכות המידע של כלל ביטוח, אמר כי "בחרנו ב-VCE בזכות התפיסה האינטגרטיבית שהיא מציעה ולאחר בחינת החלופות בהיבטי עלויות התחזוקה, ה-Footprint, צריכת החשמל, התחזוקה והאינטגרציה של אחסון, תקשורת ושרתים".

הוא ציין כי "במסגרת היישום אנחנו שומרים על השקעות העבר, תוך הוספת פתרונות שמתבססים על טכנולוגיות EMC ו-VMware. מערכי האחסון מבוססי פלאש שהטמענו מאפשרים האצת ביצועים משמעותית בעבודה מול מחסני הנתונים וכן בתהליכי החישוב הליליים והחודשיים".

עוד אמר ארזי ש-"אני רואה בפרויקט השקעה ארוכת טווח. הוא יספק לחברה את כל צרכיה בתחום האחסון לשנים הבאות ויהווה תמיכה משלימה למערכות המידע שאנחנו מפתחים, כולל לטובת מערכת הפנסיה החדשה, שתושק לקראת סוף 2014".

גונן פלדמן, מנהל הסניף האזורי של VCE, אמר כי "שימוש בתשתיות אחודות לסביבת הדטה סנטר יאפשר לכללביט להשקיע את הזמן, הכסף והמשאבים בפיתוח מערכות חדשות עבור הארגון – במקום באינטגרציה של התשתיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים