צפו באריק שמידט מכה על חטא: "הטעות הכי גדולה שלי כמנכ"ל – גוגל פלוס"

יו"ר ענקית האינטרנט מודה כי הרשת החברתית נכנסה מאוחר מדי למרוץ מול פייסבוק: "טעות שלא נחזור עליה, האחריות היא שלי"

יו"ר גוגל (Google), אריק שמידט, מודה כי הטעות הגדולה ביותר שלו בעת ששימש כמנכ"ל החברה הייתה בכך שלא צפה את עלייתן של הרשתות החברתיות: "לא נחזור על הטעות הזו". כך אמר שמידט בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg).

"אני מניח שאפשר לטעון להגנתנו שהיינו עסוקים מדי בדברים רבים אחרים, אבל היינו חייבים לפעול גם בתחום זה ואני מקבל על עצמי את האחריות על כך", הוסיף שמידט. כזכור, ענקית האינטרנט השיקה את הרשת החברתית גוגל פלוס (+Google) ביוני 2011, בימים בהם לפייסבוק (Facebook), שהוקמה כמה שנים קודם לכן, היו כבר טריליון דפים נצפים מדי חודש – כך על פי נתוני DoubleClick.

כיום מונה הרשת החברתית מבית גוגל 540 מיליון משתמשים פעילים בחודש, על פי נתוני החברה. מספרים אלה מציבים אותה במקום השני בעולם אחרי הרשת החברתית של מארק צוקרברג. זאת, גם הודות לעובדה שהפרופילים של גוגל פלוס משמשים כחשבון הבסיסי עבור שירותים רבים של גוגל, ובהם יו-טיוב (YouTube), ג'י-מייל (Gmail) ושירותי המפות של ענקית האינטרנט.

"אם בעבר צפו שהמכשירים הניידים ינצחו, הרי שנכון לשנת 2014 הם כבר ניצחו. הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח נמכרים כיום יותר מהמחשבים האישיים, והמעבר לארכיטקטורה החדשה מתבצע בקצב מהיר מאוד", הוסיף שמידט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים