לקראת ההנפקה: טוויטר קיבלה קו אשראי של מיליארד דולר

הרשת החברתית טרם משכה כספים במסגרת קו אשראי זה ● עוד חשפה טוויטר כי הנרכשת MoPub, מפעילת זירה לסחר במודעות דיגיטליות, הפסידה סכום של 2.8 מיליון דולר בחצי השנה הראשונה של 2013

טוויטר (Twitter) ממשיכה לקבל כותרות לקראת הפיכתה לציבורית: הרשת החברתית קיבלה קו אשראי של מיליארד דולר לקראת הנפקת המניות הראשונית, אם כי טרם נמשכו כספים במסגרת זו. כך על פי תשקיף מתוקן שהגישה אמש (ג') בארצות הברית.

עסקת האשראי נרקמה על ידי גולדמן זקס (Goldman Sachs), מורגן סטנלי (Morgan Stanley), ג'יי. פי. מורגן (J. P. Morgan), בנק אוף אמריקה (Bank of America) וחטיבת ניהול ההון שלה מריל לינץ' (Merrill Lynch), ודויטשה בנק (Deutsche Bank). ארגונים אלו משמשים גם כחתמים של ההנפקה.

עוד חשפה טוויטר כי MoPub, שנרכשה על ידה בספטמבר האחרון ומפעילה זירה לסחר במודעות דיגיטליות, הפסידה סכום של 2.8 מיליון דולר בחצי השנה הראשונה של 2013. הכנסות החברה הסתכמו בתקופה זו ב-6.5 מיליון דולר. הרשת החברתית רכשה את MoPub בעסקת מניות בשווי של 350 מיליון דולר – העסקה הגדולה ביותר שביצעה עד כה. השלמת העסקה צפויה בחודש נובמבר.

המסחר במניות של טוויטר, שההנפקה שלהן נחשבת למיוחלת ביותר מאז ההנפקה של פייסבוק (Facebook) בשנה שעברה, אמור להיפתח באמצע נובמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים