2BSecure תשווק את פתרונות הסטראט-אפ קאטו נטוורקס

פלטפורמת הענן של קאטו מאפשרת אספקת שירותי קישוריות מאובטחת לארגונים מקומיים וגלובליים

אלון מנצור, מנכ"ל 2BSecure

2Bsecure, חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, תשווק את פתרונות אבטחת המידע של הסטארט-אפ הישראלי קאטו נטוורקס (Cato Networks), אותו הקים היזם שלמה קרמר ביחד עם גור שץ. במסגרת ההסכם, תהיה 2BSecure נציגה מורשית לשיווק, הפצה ותמיכה בפתרונות קאטו נטוורקס בישראל.

קאטו נטוורקס, שהוקמה ב-2015, מספקת פתרונות לאבטחת רשתות ארגוניות בענן ובמובייל. באמצעות הפתרונות הללו, הארגון יכול לתת ללקוחותיו שירותי רשת ואבטחה כשירות, בעזרת רשת גלובלית מאובטחת ומוצפנת. מהחברה נמסר כי היא מפחיתה את הצורך במספר מוצרי האבטחה להם זקוק הארגון, מייעלת ומוזילה את השימוש ברשת התקשורת הארגונית ומספקת מדיניות אבטחה אחידה עבור הפלטפורמות הניידות והנייחות בארגון. בנוסף, קאטו נטוורקס מאפשרת לארגון גישה ליישומים מכל מקום וללא הפחתה ברמת אבטחת המידע הארגוני.

אלון מנצור, מנכ"ל 2BSecure, ציין כי "קאטו נטוורקס הוא אחד הסטארט-אפים הבולטים ביותר בתחום אבטחת המידע בשנים האחרונות. הפתרון שלה חדשני בתפישת התקשורת ואבטחת הנתונים, המבוזרים כיום במובייל, בענן ובשרתי הארגון".

״הפלטפורמה של קאטו נטוורקס כוללת שירותי אבטחה מובנים, מאפשרת חיבור מהיר של לקוחות לשירות, מצמצמת את הצורך לנהל תשתיות פיזיות פנים ארגוניות ומבטיחה התאמה מיידת של האבטחה לאיומים משתנים״, אמר ארז שלום, מנהל אזור EMEA בחברה. ״בנוסף ליכולות אבטחת המידע, קאטו נטוורקס מספקת תשתית תקשורת המאפשרת חיבור של אתרים ארגוניים בכל העולם, תחת מטריית ניהול בקרה ושליטה אחת״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים