אינוקום תפיץ בישראל את המערכות מבוססות ה-Linux של SUSE

המינוי של אינוקום הוא חלק מההשקעה שמבצעת SUSE בימים אלה בארץ, שעתידה לכלול גם פתיחת מרכז פיתוח מקומי

דורון אופק, מנכ"ל SUSE. צילום: ישראל הדרי

SUSE, המפתחת ותומכת במערכות מבוססות Linux לסביבות קריטיות בארגונים, מינתה את חברת אינוקום כמפיצה של פתרונותיה בישראל.

החברה הכריזה באחרונה על פתיחה מחדש של הסניף שלה בישראל והמינוי של אינוקום בוצע כחלק מההשקעה הצפויה שלה בתקופה הקרובה בשוק הישראלי – הן בפעילות השיווק והמכירות והן במרכז פיתוח שצפוי לקום בארץ.

יצוין כי SUSE פיתחה את Linux Enterprise Server וכן פתרונות כגון Live update לביצוע עדכונים בזמן אמת למערכות חיות, ללא צורך בביצוע אתחול; OpenStack ארוזה בתוך סביבת הענן, שמאפשרת להקים ענן פרטי בזמן קצר; ו-VR Storage, שמאפשרת לנהל את אחסון המידע המבוזר בין שרתים ומחשבים שונים בארגון באופן מרוכז ומסודר.

דורון אופק, מנכ"ל SUSE ישראל, אמר כי "אנחנו משוכנעים שאינוקום רוצה להביא לחיסכון ולשיפורי ביצועים אצל חברות אנטרפרייז, ולכן שיתופי פעולה שכאלה יצעיד אותם קדימה".

לדברי תומר פרי, מנכ"ל אינוקום, "SUSE הוא מותג מוביל וידוע בתחום הקוד הפתוח והפתרונות שלה מתאימים לארגונים גדולים שזקוקים למערכות חזקות, יציבות, מאובטחות וסקלביליות".

פרי הוסיף כי "אינוקום נמצאת בתנופת גידול וחתמה באחרונה עם חברות מובילות בתחומן, אשר סומנו כבעלות שיעורי צמיחה גבוהים בעולם אבטחת המידע וניהול תשתיות IT. החתימה עם SUSE מהווה חלק מאסטרטגיית הצמיחה שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים