טלדור רוכשת את חברת הענן XGlobe ב-25 מיליון שקלים

בראיון לאנשים ומחשבים אמר נתי אברהמי, מנכ''ל החברה, כי "הרציונל לרכישה היה בכך שאנו מאוד מאמינים בענן - העסקים בתחום צפויים לגדול, ולכן זיהינו את הצורך להרחיב את הפעילות שלנו בתחום"

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: קובי קנטור

טלדור רוכשת את XGlobe הישראלית, המתמחה בפתרונות מחשוב ענן ואירוח שרתים, לפי שווי של 25 מיליון שקלים. כך הודיעה החברה היום (ב'). העסקה צפויה להסתיים בינואר הקרוב.

XGlobe, שבבעלות אלדר רטר, המשמש כמנכ"ל, אופיר צביק ודניאל אנגלמן, הוקמה בשנת 2002. החברה מציעה פתרונות ענן ואירוח גלובליים, בחוות שרתים הפרוסות בשבעה אתרים בעולם – אירופה, צפון אמריקה, המזרח הרחוק וישראל. השירותים של XGlobe כוללים שירותי ענן, מערכות מחשוב ענן, אירוח שרתים ייעודי, שרתים וירטואליים בענני המחשוב (VPS\VDS), אירוח בעננים הציבוריים של אמזון (Amazon), גוגל (Google) ו-Azure של מיקרוסופט (Microsoft), וכן שירותי ניהול לציודי system וציודי רשת בכמה חוות שרתים ושירותי רשת שיתופיים. החברה מונה כמאה עובדים ובין לקוחותיה נמנים רמי לוי שיווק השקמה, אבן קיסר, דיגידם, לוקאלי ופרויקט אגורה לשיתוף חפצים.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, כי "הרציונל לרכישה היה בכך שאנו מאוד מאמינים בענן. העסקים בתחום צפויים לגדול, ולכן זיהינו את הצורך להרחיב את הפעילות שלנו בתחום – כי כבר יש לנו ענן בעולם הטלפוניה. נושא מחשוב הענן והאירוח הגלובלי הינם אחד התחומים המובילים והחמים בעולם ה-IT כיום. לחברה שרכשנו יש יכולות בעולמות מחשוב הענן השונים, לצד הקשר שלה עם ספקיות מחשוב ענן גלובליות – וזה התאים לנו מאוד".

"נהיה שחקן משמעותי וספק מוביל בעולם מתרחב זה"

"אנו בפירוש מתכוונים להציע שירותי מחשוב ענן לארגוני אנטרפרייז לצד פעילות של החברה בקרב ארגוני SMB", אמר אברהמי. "הרכישה תעצים את הפעילות שלנו בענן, נהיה שחקן משמעותי וספק מוביל בעולם מתרחב זה. נעניק שירותי אירוח בעננים הציבוריים, וגם נציע עננים פרטים, או עננים בני-כלאיים למי מהארגונים שירצה בכך". לדבריו, "רכישת XGlobe משתלבת בפעילות של טלדור תקשורת, כחברה הנותנת פתרון מקצה לקצה ללקוח. הרכישה הופכת את טלדור תקשורת לאינטגרטור ייחודי, שמספק פתרונות מחשוב – והכל בבית אחד. אנו מעבים את היכולות של טלדור תקשורת בעולם האינטגרציה, וכעת היא תספק ללקוחותיה מנוף צמיחה עסקי באמצעות הטמעת פתרונות הענן לסוגיו. הרכישה משלימה את יכולותיה של טלדור תקשורת גלאסהאוס בתחום".

הוא סיים בציינו כי אין בכוונת טלדור לפטר מי מעובדי הנרכשת, "אלא להפך, החברה תתחזק ותתרחב".

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת גלאסהאוס

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת גלאסהאוס

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת גלאסהאוס, הוסיף כי "פעילות XGlobe תצטרף לפעילות הקיימת של טלדור תקשורת בתחומי ענן הטלפוניה. אנו מצטרפים לשאר השחקנים המובילים בארץ ובעולם בתחום של מחשוב הענן, והופכים לאינטגרטור המעניק ללקוחותיו סל פתרונות רחב, הכולל פתרונות ענן". לוי הוסיף כי "מעבר לאפשרות להציע ללקוחות שירותי ענן , טלדור מביאה ערך מוסף בליווי צמוד של מומחים, כאשר הארגון מתחיל את מסעו בענן, החל משלבי הזיהוי והבחינה של צווארי הבקבוק בארגון, דרך בחינת היתרונות של פתרונות הענן, וכלה בהגירה והטמעה של שירותי ה-IT לענן היברידי" .

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים