נעים להכיר: הטלפון הדק בעולם

אין ספק שאת השיא הזה יהיה קשה לשבור, עם עובי של 5.5 מילימטר ועם גב זכוכית משולב עם אלומיניום האם יתכן כי קיים הנייד המושלם בעולם?

חברה סינית קטנה הצליחה לתפוס את כתר הטלפון הדק בעולם: Elife S5.5 של ג'יוני (Gionee).  המכשיר הוא בעובי של 5.5 מ"מ בלבד. למרות דקיקותו הרבה בנוי הטלפון כולו משילוב של אלומיניום מחוזק עם זכוכית, כשמגן Gorilla Glass 3 משולב גם בחלק האחורי של הטלפון ולא רק להגנה על הזכוכית הקדמית שלו.

אבל, זה לא הכל. הנייד מציע תצורה די מעניינת, שממקמת אותו בצמרת השוק הבינוני של הטלפונים. הוא מגיע עם מסך Super AMOLED בגודל 5 אינץ' ברזולוציית Full HD ועם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, המערכת מבוססת על שבב MT6592 של מדיה-טק (MediaTek) הכוללת 8 ליבות ARM Cortex-A7 במהירות 1.7 ג'יגה-הרץ.

מערכת ההפעלה של המכשיר היא אמנם אנדרואיד (Android) בגרסה 4.2.2, אבל היא מוסתרת מתחת ממשק משתמש בשם Amigo OS 2.0 שמשנה לחלוטין כמעט את המראה הבסיסי של אנדרואיד, וכן מוסיף עוד מספר אפליקציות שלא מוצאים במערכת הבסיסית שמקבלים מגוגל (Google)

לאלו המחפשים חסרונות ניתן לספר כי החסרון גב הזכוכית של הסוללה הפנימית אינו ניתן להחלפה בידי משתמש מהשורה, וכן אין במכשיר הרחבת זיכרון.

החברה עצמה מכוונת גבוה. בפרסומת שהיא העלתה לרגל השקת הטלפון היא משווה את עצמה למכשיר הדגל של סמסונג (Samsung), ה-Galaxy S5. שורת המחץ היא "הוא יותר מיפה, והוא לא עשוי מפלסטיק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים