הוט מציגה: סיבים אופטיים עד הבית והאצת מהירויות גלישה עד ל-100 מגה-ביט

החברה הודיעה הבוקר (ב') במסיבת עיתונאים בתל אביב, כי היא פורסת בימים אלה סיבים אופטיים עד לבתי הלקוחות ברחבי הארץ - מהלך שעלותו כחצי מיליארד שקלים ושיסתיים עד 2016 ● רעננה היא העיר הראשונה בארץ שמרושתת כולה בסיבים הללו והפריסה נמשכת בימים אלה במספר ערים נוספות ● כמו כן, הוט מאיצה את מהירות הגלישה במסגרת מסלולי הטריפל שלה עד ל-100 מגה-ביט, בחינם למשך שנה

שיאן השכר ב-2014. הרצל עוזר, יו"ר HOT

הוט (HOT) מבצעת בימים אלה מהלך של פריסת סיבים אופטיים עד לבתי הלקוחות (FTTH) בעלות כוללת של כחצי מיליארד שקלים ומתכוונת להעלות את מהירות הגלישה של הלקוחות במסלולי הטריפל (טלוויזיה, טלפוניה קווית ואינטרנט) ל-100 מגה-ביט.

במסיבת עיתונאים שערכה החברה הבוקר (ב') בתל אביב אמר הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, ש-100 אלף משקי בית כבר מחוברים לתשתית הסיבים האופטיים בשש ערים ברחבי הארץ – רעננה, ראשון לציון, באר שבע, נתניה, חיפה ושוהם. הוא ציין שרעננה היא העיר הראשונה בארץ שמרושתת כולה בסיבים הללו. לדבריו, הפריסה תימשך בשלבים, עד השלמתה במהלך 2016.

עוד הודיעה הוט על האצת מהירות הגלישה בכל מסלולי הטריפל הקיימים, עד פי שלושה מהמהירויות הקיימות כיום. גולשים במהירות של 5 מגה-ביט יועברו ל-12 מגה-ביט, גולשים במהירות של 12 מגה-ביט – ל-30 מגה-ביט ואלה שמהירות הגלישה שלהם עומדת על 30 מגה-ביט ישודרגו ל-100 מגה-ביט. גולשים שהמהירות בחבילת הגלישה שלהם עומדת על 100 מגה-ביט לא יוכלו אמנם לשדרג את המהירות, אולם מחיר החבילה שלהם יוזל ב-50 שקלים.

בנוסף, לרגל ההשקה, יצאה הוט במבצע שיימשך שבועיים במסגרתו כל מסלולי הטריפל יוצעו עם שדרוג למהירות של 100 מגה-ביט, בחינם למשך שנה. המסלולים החדשים יהיו זמינים ללקוחות חדשים וקיימים כאחד. לקוחות שמעוניינים לרכוש רק תשתית מהוט, ללא חבילת טריפל – העלות ל-100 מגה תהיה 139 שקלים במקום 179 עד כה.

לדברי עוזר, האצת הגלישה "תוביל לקפיצה משמעותית במהירויות הגלישה ולשדרוג חוויית הגולשים". הוא ציין ש-"אנחנו נמצאים בפתחו של עידן חדש מבחינה טכנולוגית. פריסת רשת הסיבים האופטיים עד לבתי הלקוחות תאפשר לנו לתמוך בכל הרחבה עתידית של רוחב הפס בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים