תוכן שיווקי

לקראת אירוע | P.Z. Projects השלימה את שדרוג EPM 2003 בחברת HP Indigo ל-2010 EPM

28/05/2012 16:59

חברת P.Z. Projects, המתמחה באפיון ויישום פתרונות מקיפים לניהול פרויקטים ולניהול ידע, השלימה בהצלחה את שדרוג Project Server 2003 לגרסת Project Server 2010. לחברת HP Indigo אחת מסביבות ה-Project Server הגדולות והמורכבות ביותר. פרויקט השדרוג, שכלל הסבת מאות פרויקטים ומאות משתמשי קצה במספר אתרים בארץ ובעולם, הוכתר בהצלחה ע"י ענקית הדפוס לאחר שחברת P.Z. Projects עמדה בלוחות הזמנים ובכל מדדי ההצלחה שנקבעו, כגון: מהלך הסבה מהיר ושקוף למשתמשים, שיפור דרמטי בנושא ביצועי המערכת, סנכרון מלא בין PWA ל-EPM, עבודה מרחוק, שמירה על הקישורים בין התכניות וביצוע אדפטציות לדו"חות קיימים לסביבת 2010 EPM.

שדרוג מערכת בסדרי גודל כאלה כולל תהליך של אפיון וסקר מקיף, תכנון ארכיטקטורה, הקמת סביבת בדיקות, הסבות נתונים, שיפור מתודולוגיות ניהול פרויקטים, הדרכות לסוגי המשתמשים השונים, ליווי ותמיכת משתמשים, יישום ופיתוח תוספים וממשקים למערכת, ושימוש בתוספים של חברת P.Z Projects מהאתר העולמי. השימוש בתוספים המוכנים של  חברת P.Z. Projects חסך עלויות וזמן פיתוח רב, למשל, תוסף ה-Task Reflection, המשמש לשיקוף נתונים מגאנטים מקושרים אחרים ומשפר בכך לא רק את הפונקציונאליות של הקישורים אלא גם את איכות הביצועים של המערכת בצורה דרמטית , בעיקר כאשר מדובר במאות קישורים ממספר רב של גאנטים.

חברת P.Z. Projects ביצעה את הפרויקט ב-2 שלבים כאשר החלק הראשון היה הסבת מערכת ה-Project Server לגרסת 2010 עפ"י ה-Best Practice של חברת מיקרוסופט. בשלב זה ביצעה קב' הפיילוט את בדיקות המערכת יחד עם צוות המהנדסים של P.Z Projects ע"מ לתת את המענה הכולל לדרישות הארגון. לאחר שבוצעו הבדיקות ותועדו, החל השלב השני שכלל הקפאת תצורה של המערכות הקיימות הסבות ומעבר לסביבת ייצור. במקביל לפעילות השדרוג וההסבה ביצעו מדריכי P.Z. Projects הדרכות והכשרות מותאמות למשתמשים על המערכות החדשות, ומחלקת הפיתוח ביצעה את כל הפיתוחים, הממשקים וההתאמות הנדרשות. לאחר סיום ההסבה, ממשיכה חברת P.Z. Projects, בליווי ובתמיכה במשתמשים, המשך שיפורים והעמקת השימוש במערכת 2010 EPM. הסבה מורכבת זו הצליחה הודות לשיתוף פעולה ועבודה משותפת של צוות ההסבה של חברת P.Z. Projects ושל צוות ה-Planning & Control של חברת HP Indigo.

נואית הררי פסקרו, מנהלת מחלקת R&D Planning and Control והדס הרוש, SW Planning and Control שניהלה את פרויקט ההסבה מטעם HP Indigo:  "תהליך ההסבה המורכב דרש עבודת אפיון ותיעוד אינטנסיביים וכן מאמץ מחלקתי מרוכז. ההסבה הציבה בפנינו אתגרים לאורך כל הדרך, אולם שיתוף הפעולה הפורה עם צוות המהנדסים והפיתוח של P.Z. Projects, וכן התמיכה האינטנסיבית במהלך ההסבה סיפקו מענה הולם ובזמן אמת. יתרה מזאת, החל משלב העלייה לאוויר, מוביל צוות המהנדסים של P.Z. Projects את ההטמעה תוך סיוע למשתמשי הקצה בפתרון תקלות ומתן יעוץ מתודולוגי. אנו רוצות לציין לטובה את הליווי הצמוד והמסור של פנינה זינגר, MVP, שהביאה עימה רוח רעננה לארגון ותרמה רבות להעמקת הפן המתודולוגי והטכני במחלקת התכנון והבקרה בארגון ולתחילתו של שינוי תפיסתי בקרב כלל המשתמשים".

כרמי זינגר, מנכ"ל P.Z. Projects: "משלב האפיון, דרך ההתקנות, הבדיקות, ההסבות, הפיתוח, ועד לשלבי ההדרכה וההטמעה באו לידי ביטוי יכולות התכנון והביצוע המצויינות של החברה. הצלחנו לעמוד בכל יעדי הפרויקט בזכות המסירות והמקצוענות של הצוות ובזכות שתוף הפעולה עם נציגי הלקוח".

נתי פפירוביץ', מנהל מחלקת SharePoint ותשתיות ב-P.Z. Projects: "הסבה בסדרי גודל כאלו דרשה חשיבה ותכנון רבים בהיבט התשתיתי, לספק זמני תגובה טובים, לסביבת עבודה של למעלה מ-500 פרויקטים לכמעט 400 משתמשי Project Professional היה אתגר לא פשוט".

אירועים קרובים