החל מיום א': שיחות 1-800 בחינם – גם בסלולר

עד עתה ניתן השירות למחייגים מטלפונים נייחים בלבד ● משה כחלון, שר התקשורת, אמר, כי מדובר בחוסר שקיפות, שכן צרכנים רבים סברו שהשיחות לשירות זה הן ללא תשלום גם ממכשירים ניידים ● בנוסף, כחלון החליט לאפשר לחברות סלולריות להציע שירות דומה בעצמן

שירות 1-800 של בזק, שניתן עד עתה בחינם רק מטלפונים נייחים, יוצע החל מיום א' הקרוב ללא תשלום גם ממכשירים סלולריים – כך החליט שר התקשורת, משה כחלון. בנוסף, מעתה תוכלנה גם החברות הסלולריות לספק שירות שכזה, ולא רק המפעילים הפנים-ארציים הנייחים.

שר התקשורת חתם אתמול (ד') על תקנות "שיחת חינם למתקשר", שכאמור – ייכנסו לתוקף ביום א' הקרוב. עם פרסום התקנות החדשות אמר כחלון, כי "מדובר בתיקון עוולה צרכנית".

עד כה, נאלצו המשתמשים בטלפונים סלולריים שהתקשרו למספר שמתחיל ב-1-800 לשלם 22 אגורות לדקה בגין זמן אוויר. רבים מהם לא היו מודעים לכך, מפני ששירות זה נתפס בציבור כחינמי מכל טלפון. כחלון סבר, כי עובדה זו גורמת לחוסר שקיפות עבור מנוי המתקשר מרשת סלולרית, ועל כן – החליט שעל החברות הסלולריות יהיה להציע אותו ללא תשלום. ההחלטה לאפשר גם לחברות אלה להפעיל שירות דומה ניתנה במטרה להגביר את התחרות בתחום.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דן נובק - הדס תרגומים

    כל הכבוד לשר שר התקשורת מטעם תנועת ש"ס הדתית, הינו אחד השרים הבודדים שפועל, משפר, ועושה רבות לטובת כלל האזרחים, מבלי לערב את הפוליטיקה. המשך וחסוך כספים לאזרחים הקטנים. הלוואי וכל השרים ידאגו רק לעינייני משרדם, ולא יבחשו בפוליטיקה המסואבת. כך יתכן ונהיה חברה מתוקנת יותר ויותר שוויונית.

  2. מנחם

    לא שזה לא חשוב לא שהצעד הזה לא נוגע לכל האזרחים אבל בחייכם באיזה שטויות מתעסקים השרים. אין ביטחון, אין כספים לדברים חיוניים אין נחת אין תקוה אין אימון בפוליטיקאים אין שוויון בנטל הגדולים והעשירים חוגגים על חשבון העם ומה חשוב שיחת 1-800 מתי נפקח את העיניים. מתי השרים שלנו וראש הממשלה יעסקו בבעיות היסוד של העם והמדינה? מתי?

  3. צביקה

    מצטרף לקודמי ומברך על ההחלטה. הדבר הבא זה הקמת רשות תקשורת.

  4. יגאל

    כל הכבוד על ההחלטה , מקווה מאד שיעשה פרסום נאות להחלטה זאת ע"מ שהציבור ידע ממנה.

אירועים קרובים