אייל מילר מונה למנכ"ל TLV Samsung Next

מילר ינהל את השלוחה התל אביבית של קבוצת החדשנות של סמסונג, שמתמקדת בעולם התוכנה, ומחפשת שיתופי פעולה עם סטארט-אפים ויזמים מנוסים

אייל מילר, מנכ"ל Samsung NEXT TLV. צילום: פלי הנמר

אייל מילר התמנה למנכ"ל Samsung Next TLV – השלוחה הישראלית של קבוצת החדשנות של סמסונג (Samsung), הממוקדת ברכישות ובהשקעות בסטארט-אפים וביזמים מנוסים בתחום התוכנה.

במסגרת תפקידו ינהל מילר את מערך ההשקעות, הרכישות ושיתופי הפעולה של הקבוצה בישראל, במגוון תחומים, בין היתר סייבר, אינטרנט של הדברים, בינה מלאכותית וטכנולוגיות ענן.

למילר תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול – שניהם מאוניברסיטת תל אביב. הוא בעל ניסיון בפיתוח חברות טכנולוגיה צעירות, שנמצאות בשלב ראשוני, ניהל עסקות גדולות והיה אחראי על פיתוח עסקי בחברות בולטות בישראל ובעולם. קודם הצטרפותו לסמסונג, היה מילר חלק מצוות ההקמה של הפעילות העסקית של גוגל (Google) ישראל ולפני כן שימש יועץ בכיר באמדוקס.

החברה השיקה את המרכז הישראלי של Samsung Next, שממוקם במתחם שרונה בתל אביב, לפני כמה שבועות. המרכז הוא חלק מתוכנית GIC (ר"ת Global Innovation Center) של סמסונג, שמשקיעה בסטארט-אפים ברחבי העולם ואף קונה חלק מהם, ומהווה השלישי מסוגו בעולם והראשון מחוץ לארצות הברית. ל-Samsung Next שני מרכזים דומים בסן פרנסיסקו ובניו-יורק. נשיא התוכנית הוא דיוויד אן.

מילר אמר כי "סמסונג נותנת אמון רב בישראל. חברות בינלאומיות רבות מקימות בארץ מרכזי פיתוח וחדשנות ומשקיעות בחברות ישראליות שמוצריהן משתלבות עם קו מוצרי החברה. אולם, המודלים שלנו ייחודיים, משום שהם שמים דגש על מוצרים חדשניים ופורצי דרך ועל שיתופי פעולה עם יזמים מוכשרים".

הוא ציין ש-"המטרה היא ליצור שווקים חדשים תוך מתן החופש ליזמים ליצור שיתופי פעולה עם כל השחקניות, גם אם הן מתחרות של סמסונג. על אף שנשאף לעבוד עם חברות המפתחות טכנולוגיה בעלת פוטנציאל לפיתוח עסקי הליבה שלנו, בהחלט נשתף פעולה גם עם חברות שפועלות לפתור בעיה הקיימת בכלל מוצרי השוק, ולאו דווקא של החברה האם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים