תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Aman FormIT, יום ג' 24 בנובמבר, סטוקו

"FormIT מאפשר ניהול תהליך הפקת הדו"חות 'Inhouse' – משמע: הוזלה בעלויות ושדרוג השירות"

19/11/2015 15:13
ערן לוי, מנהל מדור מוקד והפצה בהפניקס

לקראת אירוע Output Management by FormIT, שוחחנו עם ערן לוי, מנהל  מדור מוקד והפצה בהפניקס, על יישום FormIT בחברה.

חברת הביטוח, הפניקס, בחרה לשדרג את אופן הפקת הדו"חות השנתיים לעמיתים ומערך הפצתם באמצעות פתרון FormIT ומודול ה-Sendit של קבוצת אמן. הפתרונות שהוטמעו מאפשרים להפניקס ליצור מסמכים מוכווני לקוח ולעצבם בקלות. זאת לצד ניהול מערך ההפצה הארגונית בצורה מהירה ופשוטה.

ערן, תוכל לספר לנו מדוע בחרתם בפתרונות אלו, ומה היה הרקע לכך?
"הרקע היה דרישה עסקית לשליחת הדו"חות השנתיים ללקוחות במיילים ובדואר ישראל. השינויים ברגולציה הצריכו מאיתנו להטמיע פתרון מחשוב להפקת דו"חות שנתיים מקוצרים ומפורטים, אודות חיסכון ארוך טווח של העמיתים. חיפשנו פתרון שייצור את הדו"חות בצורה מהירה, אחידה ובעיקר קלה. אחרי בחינת ההיצע בשוק, בחרנו ב-FormIT של קבוצת אמן ככלי הפיתוח ליצירת מערכת דיווחים אוטומטית, ובמודול ה-SendIT ככלי ההפצה המרכזי של הארגון. באמצעות פתרונות אלו אנו מספקים את שירות הדיווחים הטוב ביותר, הדו"חות התקופתיים מעוצבים בפורמט ידידותי המותאם לדרישות משרד האוצר, כך שללקוחותינו יש את המידע הדרוש להם בצורה מופשטת ונגישה".

כיצד הפתרונות החדשים שדרגו את תהליך העבודה, ואילו פונקציות חדשות קיימות שלא היו בעבר?
"בעבר, התהליך היה ארוך ומייגע וכלל הרבה טסטים. תחילה, הכנו קבצי מידע עבור הדו"חות ושלחנו אותם אל בתי הדפוס. בשלב זה נאלצנו להמתין עד להפקתם, לאחר מכן ביצענו קליטה של הקבצים אצלנו במערכת בארכיון הממוחשב, כאשר בשלב הסופי הפצנו את הדו"חות התקופתיים לכלל לקוחותינו באמצעות דואר ישראל. כעת, פתרון ה-FormIT מאפשר איסוף מידע ונתונים מהמערכות הפנימיות באמצעות מנוע אינטגרציה חזק מאוד, כך שניתן ליצור מסמכים מוכווני-לקוח הניתנים לעיצוב בקלות. הדבר תרם לכך שמעבר לזה שנראות הדו"חות השתפרה לטובה, כל תהליך ההפקה מתבצע 'Inhouse' אצלנו בהפניקס, מה שהוביל לקיצור זמני ההפקה של הדוחות, הוזלה בעלויות זמן הפיתוח של תהליך הפקתם ושיפור השימוש והתפעול של הארכיון הקיים".

"כמו-כן, בעזרת מודול ה-SendIT של קבוצת אמן, אנו יכולים לנהל את כל מערך ההפצה הארגונית בערוצי השיווק השונים בצורה מהירה ופשוטה. להבדיל משנים קודמות בהן היינו מבצעים את ההפצה רק באמצעות דואר ישראל והתהליך היה יקר מאוד, כיום ישנה הוזלה של כל התהליך מאחר ואנו מבצעים את מירב השליחות ללקוחות באמצעות המייל ובמידה ויש כשלים בהעברה או בהתאם לבקשת הלקוח אנו שולחים את המידעים הללו בדואר".

"מעבר לכך, מערך ההפצה החדש מאפשר לערוך בקרות שליחה, ניטור חכם ודו"חות תפעוליים על פי קריטריונים שונים. כך ניתן לעקוב אחר שליחת המידעים ללקוחות ולוודא שאכן קיבלו את אלו בהתאם לבקשתם".

ערן לוי, מנהל מדור מוקד והפצה בהפניקס, ושאר צוותFormIT  יציגו את הפתרונות החדשים ביותר בתחומי הפקה, ניהול והפצת פלטים ארגוניים במסגרת כנס "OUTPUT MANAGEMENT BY FORMIT", שייערך ביום ג', 24 בנובמבר, בסטוקו (שטרית 2, ת"א), החל משעה 09:00.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים